Hier kan je "heerlijk" tragische gebeurtenissen op fantaseren...
Het uitgebrande stukje op het oor rechts doet dat wat teveel aandacht opeisen bij mij. En die andere stukjes eigenlijk ook (onder neus vooral en helemaal links).
Schitterend!
De ogen staan sterk genoeg om de bovenhand te halen op de zogezegde uitgebrande details. Mijn monitor staat trouwens nogal donker (LCD, tja) en de uitgebrande details vallen hier reuze mee hoor;
Smt.
Nikon met enkele bijhorende vensters (op de wereld)Flickr
Uitgebrand zou ik het niet noemen. Er is een verschil tussen "specular highlights" en uitgebrande delen. 't Is niet omdat iets zuiver wit is, dat het uitgebrand is...
Ik heb wel de indruk dat de scherpte iets meer op de oren dan de ogen ligt?
Hier kan je "heerlijk" tragische gebeurtenissen op fantaseren...
Het uitgebrande stukje op het oor rechts doet dat wat teveel aandacht opeisen bij mij. En die andere stukjes eigenlijk ook (onder neus vooral en helemaal links).
Sorry hoor maar waar jij het over hebt is helemaal niet uitgebrand. Dit is een perfecte belichting. Uitgebrand of lichte vlekken zijn hier niet aan de orde. Voor mij een prachtplaat
Sorry hoor maar waar jij het over hebt is helemaal niet uitgebrand. Dit is een perfecte belichting. Uitgebrand of lichte vlekken zijn hier niet aan de orde. Voor mij een prachtplaat
Sorry terug , maar op dat vlekje onder de neus zegt mijn pipetje toch 255, 255, 255 hoor (niet dat ik dat nodig had). En als dat voor jou dan niet uitgebrand is (hoeft ook niet altijd storend te zijn), het is wel ietwat storend eens je wat langer toekijkt. Het lijkt niet op iets dat er thuishoort of doet denken aan een stofje dat erop kleefde tijdens het "ontwikkelen", dus als HOF-kandidaat zou ik er wel iets aan doen, alsook die op het oor (en de kleinere op de golf). De linkse is tolereerbaar uitgebrand Op een papierafdruk zal dit mss minder opvallen...
Comment