Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Dit ventje zat lekker in het zonnetje, te dromen over de komende Gentse Feesten... Mensen op de foto zetten vind ik toch wel moeilijk, daarom graag jullie mening
Is dat nu echt zo onscherp ? Ik twijfelde alleen een beetje aan zijn gezicht, maar blijkbaar moet ik mij dringend een bril aanschaffen En mijn ventje ook, want ik vroeg zijn mening omdat ik wat twijfels had...
Ik snap niet goed dat dit bij iedereen zo erg onscherp overkomt. Wij kijken hier met 4 en er is geeneen die het ziet. Zal dan mijn scherm zijn zeker ? Aan wat ligt het anders ? Ik kan het in elk geval niet bedenken... Moest ik hem echt onscherp gevonden hebben, dan zette ik hem ook absoluut niet in showcase hé lockdriver.
Ik snap niet goed dat dit bij iedereen zo erg onscherp overkomt. Wij kijken hier met 4 en er is geeneen die het ziet. Zal dan mijn scherm zijn zeker ? Aan wat ligt het anders ? Ik kan het in elk geval niet bedenken... Moest ik hem echt onscherp gevonden hebben, dan zette ik hem ook absoluut niet in showcase hé lockdriver.
Welke lens en exif? Is dit met een point 'n shoot?
Het is met een compact toestel, lens die 12 x zoom heeft, Panasonic FZ7. Voor de exif kan ik vanavond pas kijken (ben efkes op het werk ah loeren). Dat point 'n shoot weet ik niet wat het wil zeggen
Wij kijken hier met 4 en er is geeneen die het ziet. Zal dan mijn scherm zijn zeker ? Aan wat ligt het anders ? Ik kan het in elk geval niet bedenken...
Ik snap niet goed dat dit bij iedereen zo erg onscherp overkomt.
Het is ook een beetje relatief. Ttz: ge hebt ook mensen die iets "niet scherp" vinden omdat het niet 200% USM heeft ondergaan of zo...
Maar als er zoveel mensen hetzelfde over denken, dan is er soms wel iets van...
Maar beter krijgt ge soms niet uit oude consumers (want beeld doet mij wat denken aan foto's uit mijn 3030Z )
Comment