Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Het onderwerp is overbelicht en vertoont gebrek aan modelé. Dit komt vooral omdat je de opname van veel te dichtbij gemaakt hebt. Ik vind geen EXIF gegevens en kan dus ook niet uitmaken met welk toestel dit gemaakt werd en welke de instellingen waren.
Het heeft er ook alle schijn van dat je met een groothoekobjectief gewerkt hebt en daarbij treden enorme vervormingen op qua perspectief (en dus ook qua vorm).
Een ander punt waar je best op let is dat je een persoon best fotografeert op zijn oogniveau. Hier is deze nogal laag zodat je een kikvorsperspectief bekomt (je ziet de persoon in de neusgaten)
Ja ik dacht ook al zoiets, alleen dat ik 'm te dichtbij heb getrokken daar kan ik niks meer aan doen alleen het overbelichte kan ik wat verbeteren...
Op naar de volgende
Nog veel te leren ik
grtz
Misschien het "oude foto effect" beter?
Meer kan ik er niet echt van maken he.....
Fototechnisch hebben ze hierboven wel gelijk. Maar... om één of andere reden, de vervorming, de negatief rand, het manneke.. tja het heeft iets, absoluut. Een beetje non-comformistisch.
En zo lang dat dat sterrensysteem loopt, awel.......... voila !
Comment