Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Enigste aandachtspunt mijns insziens, is dat het een beetje stoort dat de setting een trap is, waardoor het onderste van de rug wat afgesneden wordt en die bovenste trap dus te veel in 't oog springt.
Dit had beter geweest op een vlakke ondergrond.
De foto staat een klein beetje scheef, moet ietsje naar links gedraait worden. Ik zeg dat niet om te muggeziften, maar dan word je beeld wel beter en ik zeg dat ook enkel bij een foto waar ik het heel spijtig vind dat ze zo staat. Een goeie foto dus
Ik heb nu al een tiental minuten naar deze foto gestaard, dat moet toch een indicatie zijn dat de foto me aanspreekt. Maar zelfs na 10 minuten ben ik er niet uit. Die armen en handen?? net of ze niet bij haar horen, wat zie ik fout?
Anyone who has never made a mistake has never tried anything new. (Albert Einstein)
Ik heb nu al een tiental minuten naar deze foto gestaard, dat moet toch een indicatie zijn dat de foto me aanspreekt. Maar zelfs na 10 minuten ben ik er niet uit. Die armen en handen?? net of ze niet bij haar horen, wat zie ik fout?
fijn een foto die doet denken...misschien zo wel in mijn opzet geslaagd
tien minuten...sterk.
Comment