Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Helemaal niet slecht dit, erg fraai zelfs. Ik vraag me af hoe je dit doet
Het enige wat ik zou doen, is de halo rand om het hoofd doortrekken over de achtergrond, misschien iets minder licht maar nu valt het wel erg op.
Mooie plaat die aan de muur kan.
Wel ik ben een beetje in de ban van die Dragan-bewerkingen. Ik was op zoek naar een action-plug in maar vond die niet direct. Toen ben ik zelf wat gaan experimenteren. Het is een comb van desatureren, mengen met kleur, heel sterk verscherpen en plaatselijk dodge en burn. Veel handwerk
Wel ik ben een beetje in de ban van die Dragan-bewerkingen. Ik was op zoek naar een action-plug in maar vond die niet direct. Toen ben ik zelf wat gaan experimenteren. Het is een comb van desatureren, mengen met kleur, heel sterk verscherpen en plaatselijk dodge en burn. Veel handwerk
Zonder halo om het hoofd is idd een stuk beter maar je hebt gelijk wat betreft de voegen die nu wegvallen. Die textuur vond ik nl wel mooi.
Kun je de halo/belichting niet over de hele muur doortrekken? nu valt nl ook het detail in het haar weg.
(als ik teveel zeur moet je het zeggen hoor, maar ik vind dit een bijzonder mooi plaatje, anders vraag ik het nl niet )
Zonder halo om het hoofd is idd een stuk beter maar je hebt gelijk wat betreft de voegen die nu wegvallen. Die textuur vond ik nl wel mooi.
Kun je de halo/belichting niet over de hele muur doortrekken? nu valt nl ook het detail in het haar weg.
(als ik teveel zeur moet je het zeggen hoor, maar ik vind dit een bijzonder mooi plaatje, anders vraag ik het nl niet )
Het is ook zo verdomd monitorafhankelijk, dat digitale kiekjes kijken Ik zie hem nu op een oudere crt en kan zelfs in de eerste versie geen halo zien
Ook het verschil tussen mijn DELL ultra sharp en de HP flat hier op het werk is bij wijze van spreken dacht en nacht verschil...
Inderdaad kan dat dag en nacht verschil zijn, vermoedelijk vanavond op mijn eigen pc zal dat beter zijn, maar ja, als je het hier ziet, zit het zo eigenlijk in de foto he...
En een halo vind ik helemaal niet erg, maar hij is enorm grillig hier, met overal uitschieters (voegen)... Die maken het minder voor mij.
Eens met een laken voor de muur, of de muur meer laten uitkomen zoals ook MadMax zegt dan?
We geraken er wel
You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
[...dwarsliggers houden de sporen recht...] Imagening the world with Nikon and Tamron stuff
Het is ook zo verdomd monitorafhankelijk, dat digitale kiekjes kijken Ik zie hem nu op een oudere crt en kan zelfs in de eerste versie geen halo zien
Ook het verschil tussen mijn DELL ultra sharp en de HP flat hier op het werk is bij wijze van spreken dacht en nacht verschil...
op je werk plaatjes bewerken
Maar ik ken dat <grijnst breed> Maar er is wel degelijk verschil tussen 1 en 2. Anders doe je het lekker vanavond als je je andere monitor ziet.
Ik hou de 5 sterren nog even vast <steekt tong uit>
Comment