Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Portret

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Portret

Last edited by Arousal; 22 juni 2006, 18:38.

Re: Portret

laten afprinten op schilderdoek ! zal net een echte Picasso zijn
    groetjes, Bobke

Comment

mooi gelukt! Mooie gelaatsuitdrukking! Gr djai
      http://www.djai.nl
      Konica Minolta Dynax 5D
      KM 35-70mm lens
      Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )

Comment

Helemaal niet slecht dit, erg fraai zelfs. Ik vraag me af hoe je dit doet

Het enige wat ik zou doen, is de halo rand om het hoofd doortrekken over de achtergrond, misschien iets minder licht maar nu valt het wel erg op.

Mooie plaat die aan de muur kan.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
          Helemaal niet slecht dit, erg fraai zelfs. Ik vraag me af hoe je dit doet

Het enige wat ik zou doen, is de halo rand om het hoofd doortrekken over de achtergrond, misschien iets minder licht maar nu valt het wel erg op.

Mooie plaat die aan de muur kan.
          Wel ik ben een beetje in de ban van die Dragan-bewerkingen. Ik was op zoek naar een action-plug in maar vond die niet direct. Toen ben ik zelf wat gaan experimenteren. Het is een comb van desatureren, mengen met kleur, heel sterk verscherpen en plaatselijk dodge en burn. Veel handwerk

Het origineel kan je zien op http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=117237

Ondertussen kreeg ik al wel een interessante tip van Nina, zij heeft een site met een tutorial.

Comment

vind dit erg mooi is gewoon af , mooi deze bewerking !

grt frank

Comment

ja hoor, dis erg mooi.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                Wel ik ben een beetje in de ban van die Dragan-bewerkingen. Ik was op zoek naar een action-plug in maar vond die niet direct. Toen ben ik zelf wat gaan experimenteren. Het is een comb van desatureren, mengen met kleur, heel sterk verscherpen en plaatselijk dodge en burn. Veel handwerk

Het origineel kan je zien op http://forum.belgiumdigital.com/showthread.php?t=117237

Ondertussen kreeg ik al wel een interessante tip van Nina, zij heeft een site met een tutorial.

I know Ik dus ook maar wat ik ook doe, ik krijg het al helemaal niet voor elkaar Jij bent dus al HEEL goed op weg
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

pic,

die zwaar misvormde halo er rond met uitschieters vind ik toch zeer jammer...

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                  [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                  Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin
                    pic,

die zwaar misvormde halo er rond met uitschieters vind ik toch zeer jammer...
                    Dat van die halo krijg ik nog al wel eens te horen maar mij stoort dat niet want ik creëer hem juist. Die uitschieters zijn voegen in de muur.

Comment

Ajuin,

Zonder halo...

Comment

Zonder halo om het hoofd is idd een stuk beter maar je hebt gelijk wat betreft de voegen die nu wegvallen. Die textuur vond ik nl wel mooi.
                        Kun je de halo/belichting niet over de hele muur doortrekken? nu valt nl ook het detail in het haar weg.

(als ik teveel zeur moet je het zeggen hoor, maar ik vind dit een bijzonder mooi plaatje, anders vraag ik het nl niet )
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MadMax
                          Zonder halo om het hoofd is idd een stuk beter maar je hebt gelijk wat betreft de voegen die nu wegvallen. Die textuur vond ik nl wel mooi.
                          Kun je de halo/belichting niet over de hele muur doortrekken? nu valt nl ook het detail in het haar weg.

(als ik teveel zeur moet je het zeggen hoor, maar ik vind dit een bijzonder mooi plaatje, anders vraag ik het nl niet )
                          Het is ook zo verdomd monitorafhankelijk, dat digitale kiekjes kijken Ik zie hem nu op een oudere crt en kan zelfs in de eerste versie geen halo zien
                          Ook het verschil tussen mijn DELL ultra sharp en de HP flat hier op het werk is bij wijze van spreken dacht en nacht verschil...

Comment

Inderdaad kan dat dag en nacht verschil zijn, vermoedelijk vanavond op mijn eigen pc zal dat beter zijn, maar ja, als je het hier ziet, zit het zo eigenlijk in de foto he...

En een halo vind ik helemaal niet erg, maar hij is enorm grillig hier, met overal uitschieters (voegen)... Die maken het minder voor mij.
                            Eens met een laken voor de muur, of de muur meer laten uitkomen zoals ook MadMax zegt dan?

We geraken er wel

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
                            [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
                            Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                              Het is ook zo verdomd monitorafhankelijk, dat digitale kiekjes kijken Ik zie hem nu op een oudere crt en kan zelfs in de eerste versie geen halo zien
                              Ook het verschil tussen mijn DELL ultra sharp en de HP flat hier op het werk is bij wijze van spreken dacht en nacht verschil...
                              op je werk plaatjes bewerken
                              Maar ik ken dat <grijnst breed> Maar er is wel degelijk verschil tussen 1 en 2. Anders doe je het lekker vanavond als je je andere monitor ziet.
                              Ik hou de 5 sterren nog even vast <steekt tong uit>
                              Groetjes, Jörgen
                              www.beautyshoot.nl

Comment

Working...
                              X