Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste digitale stapjes...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste digitale stapjes...

Ik heb zonet mijn ouwe getrouwe Canon EOS 1000 ingeruild voor een Canon D30. En mijn eerste modelletjes zijn... m'n dochters natuurlijk

PS: ik ben geen fotograaf, alleen maar een toerist met een camera

Groetjes,

Nanske
    Wie zich verliest in z'n passie, heeft minder verloren dan wie z'n passie verliest.

Re: Eerste digitale stapjes...

wat een kleurtjes die D30 he... toffe plaat...gaat u goed af

veel plezier met de D30

mvg,
    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Leuke foto zeg! Mooi gedaan... Gr djai
      http://www.djai.nl
      Konica Minolta Dynax 5D
      KM 35-70mm lens
      Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )

Comment

een heel leuk moment, maar de kleuren vind ik niet zo mooi hoor, vooral die van huid.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Blauwzweem er effe uithalen. Is nogal prominent en beïnvloedt danig de huidkleur.
          fotosite

Comment

Nou "toerist met de camera" , dat heb je toch maar even mooi gedaan zeg.
            Mooie prent van spontane kinderkes.
            Misschien een klein beetje kleurcorrectie, hoewel.......mensen in glashelder zwemwater gefotografeerd,hebben altijd een bleke huidskleur t.o.v. van de felle waterkleur.
            Ik heb wel zo mijn bedenkingen over een "toerist" met een D30.
            Of de toerist is wel een zeer verwende toerist, of een goeie fotograaf die het zelf niet wil weten.

Comment

Leuke herinnering aan een intens moment. Wel spijtig van de kleurzweem en het harde licht, dat heb je nou eenmaal op het moment dat het lekker warm is om te zwemmen he. Maar mede hierdoor valt er nogal veel schaduw in de ogen.

Comment

Toen ik deze foto opende kwam er een big smile op mijn gezicht.
                Het is de spontaniteit en uitdrukking op de gezichten die deze foto maakt. Kleur is nog aan te passen.
                Heel leuke foto
                Groetjes, Jörgen
                www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan
                  Blauwzweem er effe uithalen. Is nogal prominent en beïnvloedt danig de huidkleur.
                  Mooi onderwerp en schattige kindjes in zijn geheel een mooie foto maar inderdaad een blauwzweem.

Heb je een pola of skylight filter op het objectief ? Indien nee dan zou dat kunnen helpen tegen die blauwzweem.

groeten
                  Spogy
                  Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

Hallo,
                    mmmmm, zie/verneem/stel vast in PS, nauwelijks blauw/cyaan zweem (op de huid, hooguit tikje cyaan in het oogwit)

Wat anders is dat dit genomen is met "hard" licht............

mvg, Z
                    Z900
                    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Z900
                      mmmmm, zie/verneem/stel vast in PS, nauwelijks blauw/cyaan zweem (op de huid, hooguit tikje cyaan in het oogwit)
                      mvg, Z
                      Nou, ik weet niet welke versie van PS jij gebruikt, maar in mijn versie ziet de foto er een stuk beter uit met wat minder blauw.

Dat gezegd hebbende, zal de originele foto wel het meest waarheidsgetrouw zijn. Maar net wat je mooi vindt dus.
                      Please don't tell me that's you in your avatar!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Z900
                        Hallo,

Wat anders is dat dit genomen is met "hard" licht............

mvg, Z
                        Toch nog eens kijken hoor, geen blauw in het origineel ??

fotosite

Comment

mooiiiii deze laatste Veel beter dan het origineel.
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Toch nog eens kijken hoor, geen blauw in het origineel ??
                            Heb goed gekeken ; wat u doet is heel wat anders: een (te) warm gevoel geven aan het beeld(tuurlijk kun je dat meer appricieren)..... maar blauwzweemtinten komen (op de huid) niet voor m.i.
                            (ik vind uw versie ook aangenamer om te zien............)

mvg,
                            Z900

Comment

misschien was het gewoon héél koud water
                              Nikon D70s

Comment

Working...
                              X