Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Eerste digitale stapjes...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Eerste digitale stapjes...

Ik heb zonet mijn ouwe getrouwe Canon EOS 1000 ingeruild voor een Canon D30. En mijn eerste modelletjes zijn... m'n dochters natuurlijk

PS: ik ben geen fotograaf, alleen maar een toerist met een camera

Groetjes,

Nanske
    Wie zich verliest in z'n passie, heeft minder verloren dan wie z'n passie verliest.

Re: Eerste digitale stapjes...

wat een kleurtjes die D30 he... toffe plaat...gaat u goed af

veel plezier met de D30

mvg,
    Z900
    Canon 80D+1DMII 50MK1/70-200 2.8/400 5.6 // Sigma 15FE/50-500 // Tamron AF SP 90 2.8/28-75 2.8 Di // Kenko AF Pro 300 1,4x TC

Comment

Leuke foto zeg! Mooi gedaan... Gr djai
      http://www.djai.nl
      Konica Minolta Dynax 5D
      KM 35-70mm lens
      Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )

Comment

een heel leuk moment, maar de kleuren vind ik niet zo mooi hoor, vooral die van huid.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Blauwzweem er effe uithalen. Is nogal prominent en beïnvloedt danig de huidkleur.
          fotosite

Comment

Nou "toerist met de camera" , dat heb je toch maar even mooi gedaan zeg.
            Mooie prent van spontane kinderkes.
            Misschien een klein beetje kleurcorrectie, hoewel.......mensen in glashelder zwemwater gefotografeerd,hebben altijd een bleke huidskleur t.o.v. van de felle waterkleur.
            Ik heb wel zo mijn bedenkingen over een "toerist" met een D30.
            Of de toerist is wel een zeer verwende toerist, of een goeie fotograaf die het zelf niet wil weten.

Comment