Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Reflection.....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Reflection.....

Hallo beste BD'ers,

Laatst een middagje geprutst met een spiegel en de camera en dit was het resultaat. Heb hem inmiddels ook op grootformaat (60X80cm) en ik vind hem zelf goed geslaagd.

Exif:
    Camera Model: KONICA MINOLTA (DYNAX 5D)
    Lens Focal Length: 35,00 mm (AFDT18-70mm F3.5-5.6(D))
    Shutter Speed: 1/15 sec
    F-Number: F5,6
    ISO: 400
    Compensation: EV 0/10
    KM 5D, 18-70 3.5-5.6 / 17-70 2.8-4.5 / 28-75 2.8 / 50 2.8 / 75-300 4-5.6 / 2 Gb @ Velbon

Re: Reflection.....

ik vind hem ook goed geslaagd hoor! heb zelf ook zo'n camera! ook met een standaard 18-70mm lens. Heb 2 weken geleden ook een 70-300mm gekocht. Ook een leuk lensje! Leuk gedaan. en waar heb je hem vergroot als ik vragen mag. Bij foto.com is het namelijk helemaal niet zo duur! daar laat ik het meestal doen! Gr djai
    http://www.djai.nl
    Konica Minolta Dynax 5D
    KM 35-70mm lens
    Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )

Comment

Nee inderdaad niet duur zie ik. Ik heb de mijne 60x80 laten afdrukken bij Pixmania.com. In ieder geval geen aanrader om nog een keer te doen want die is een stuk duurder; 25,-! Nouja, het resultaat telt uiteindelijk en dat was wel mooi; goede afdruk op degelijk papier in dito verpakking.
      Nog bedankt voor je reactie!

Boxum56.
      KM 5D, 18-70 3.5-5.6 / 17-70 2.8-4.5 / 28-75 2.8 / 50 2.8 / 75-300 4-5.6 / 2 Gb @ Velbon

Comment

Net ontdekt dat pixdiscount.be nog goedkoper is, en scherpere foto's dan bij foto.com.

Ivm de foto, ik zou hem eigenlijk liever gespiegeld zien zodat de tekst op de lens normaal leesbaar is.
        Instagram | The RX1 Files

Comment

Nice, eerst stoorde ik me een beetje aan het wazige oog, maar een beetje langer blijven kijken en ik begon het een meerwaarde te vinden!

Comment

pixdiscount! Thanx voor de aanrader... Gr djai
            Konica Minolta Dynax 5D
            KM 35-70mm lens

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oVan
              Ivm de foto, ik zou hem eigenlijk liever gespiegeld zien zodat de tekst op de lens normaal leesbaar is.
              Hmm dan vind ik het echt zo'n Photoshop-idee. Deze foto komt rechtstreeks uit de camera, dat vind ik vaak het mooist. Je kunt een foto altijd achteraf verbeteren, maar dat doe ik liever niet.

Bedankt voor jullie comments!

Boxum56

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Boxum56
                Hmm dan vind ik het echt zo'n Photoshop-idee. Deze foto komt rechtstreeks uit de camera, dat vind ik vaak het mooist. Je kunt een foto altijd achteraf verbeteren, maar dat doe ik liever niet.
                Als je nu naar de foto kijkt, weet je dat je naar een spiegel kijkt. Als je hem gewoon flipt, dan is het alsof we jou tegenkomen terwijl je een foto trekt. Spiegelen kan je bezwaarlijk het zwaardere PS-werk noemen
                (Ieder z'n goesting hé)
                Instagram | The RX1 Files

Comment

Dat klopt Spiegelen is natuurlijk een simpele handeling maar het gaat toch om het idee. Ik fotografeer liever zó dat het "authentiek/origineel" is zonder tussenkomst van software etc. Ik zal vanavond nog eens een gespiegelde versie posten. Eens zien wat ik daarvan vind....En inderdaad; ieder zijn ding/mening

Comment

Dat klopt Spiegelen is natuurlijk een simpele handeling maar het gaat toch om het idee. Ik fotografeer liever zó dat het "authentiek/origineel" is zonder tussenkomst van software etc. Ik zal vanavond nog eens een gespiegelde versie posten. Eens zien wat ik daarvan vind....En inderdaad; ieder zijn ding/mening
                    Dit is wat ik er van zou maken... Als de foto weg moet, laat je het maar weten.

How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Comment

Oke, ik ben overtuigd, het is inderdaad beter zo. En nu baal ik, want mijn origineel is al afgedrukt...... Whahaha.

Foto mag zeker blijven staan hoor, ik vind het een verbetering! Ik maak denk ik nog even mijn eigen gespiegelde versie (vanuit het origineel) en post die dan als "updated" ofzo, als Sharkdog het uiteraard goedvindt.

Bedankt iedereen!

Comment

als Sharkdog het uiteraard goedvindt.
                        Het is uw post hé! Dus ik heb daar niets aan te zeggen.
                        How a terrible thing is knowledge, when it brings no profit to the wise?

Portfolio Website

Comment

Ja maar toch.... kwestie van beleefdheid zeg maar.

Comment

hahahah! geweldig dat je het toch een verbetering vind! Leuk gedaan! Die is wel goed gelukt. Hoe heb je dat nu gedaan als ik vragen mag???? Want als je spiegelt dan spiegelt toch alles of heb je alleen de camera gespiegeld?? Gr djai
                            Konica Minolta Dynax 5D
                            KM 35-70mm lens

Comment

geslaagde foto
                              Mooi oog

Comment

Working...
                              X