Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
ben niet zo weg van het ingenomen camerastandpunt, geeft zo,n raar effekt.
grt,bouk.
Dat dacht ik ook toen ik deze opende, maar is weer wat anders dan normaal, toch?
Dat de rechterkant donkerder is, dat is geen probleem voor mij, en hoort zelfs in deze foto. Anders krijg je zo'n tangverlichting. (imho)
Ik vind het ook een heel leuke poging om "eens iets anders" te proberen...bljven experimenteren is de boodschap...
Waar ik het wel een beetje moeilijker mee heb is de uitgebrande kraag.
Het is moeilijk om dit te vermijden als je een contrastrijke zwart/wit foto wil maken. De enige mogelijkheid, die ik zie , om dit te vermijden is na de omzetting (liefst via channel mixer) en voor je met levels en curves begint te spelen de kraag te selecteren, de selectie om te keren en dan verder bewerken...
I know,... het is wat meer werk, maar het loont.
Comment