Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Caroline

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Caroline

Portret van mijn vrouw, tijdje geleden gemaakt op de trein:

Feedback welkom!
    Instagram | The RX1 Files

Re: Caroline

mooie blik, nog mooiere ogen! Goed gedaan! Gr djai
    http://www.djai.nl
    Konica Minolta Dynax 5D
    KM 35-70mm lens
    Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )

Comment

In het haar kan je à volonté "eentonige" pixeltrapjes zien. Hoe komt zoiets? Geen anti-aliasing ergens, verscherping, of heb ik er gewoon nog nooit speciaal op gelet?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
        In het haar kan je à volonté "eentonige" pixeltrapjes zien. Hoe komt zoiets? Geen anti-aliasing ergens, verscherping, of heb ik er gewoon nog nooit speciaal op gelet?
        Heb het ook gemerkt, is enkel te zien op lcd-schermen. Ik vermoed dat dit door het verscherpen is van de webfoto op dit formaat. In het origineel kan je de haartjes tellen

Comment

Pas maar op dat je vrouw het niet als excuus gebruikt om nog eens naar de kapper te trekken

Comment

mooi en goed bewaren.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Erg mooi hoor. Belichting, houding, blik zit allemaal prima.
              [FONT=Arial][SIZE=1]Woonplaats: rond het Hasseltse.

Comment

Bedankt voor de reacties

ps: Ik begrijp BD niet altijd, meer dan 600 views en zo weinig die hun mening durven posten (goed of slecht).

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oVan
                  Bedankt voor de reacties

ps: Ik begrijp BD niet altijd, meer dan 600 views en zo weinig die hun mening durven posten (goed of slecht).
                  Ik heb hier gepost, dus ik kan gerust zeggen dat veel foto's mij apathisch laten of teveel moeite vragen om alle kritieken op te sommen Dus dat kunnen al 2 redenen zijn...

-
                  Ik heb aanvullend ook de neiging te zeggen dat de linkerkant perfect is, en de rechterkant wat te overbelicht lijkt met typische gelige vertoningen. De foto is ook net niet hoog genoeg of zo...

Comment

Ik hou wel van deze. Komt heel natuurlijk over

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
                      Ik heb aanvullend ook de neiging te zeggen dat de linkerkant perfect is, en de rechterkant wat te overbelicht lijkt met typische gelige vertoningen. De foto is ook net niet hoog genoeg of zo...
                      Linkerkant/rechterkant: het (natuurlijke) licht kwam van rechts, dus da's een beetje logisch. Dit is weg te werken mocht je dat willen, ik vind het goed zo Geel zie ik er niet in, is je scherm gecalibreerd?
                      Krappe bovenkant: da's met opzet. Het origineel heeft wat extra ruimte, en na suggesties op een ander forum heb ik het zo gecropt. Iedereen z'n crop natuurlijk...

Comment

Ik vind het een mooi, rustig portret De blik en pose is heel fraai
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oVan
                          Geel zie ik er niet in, is je scherm gecalibreerd?
                          Niet perfect, denk ik. Vooral qua wit en zwartpunt en de Adobe gamma-instellingen die ik begreep

Voor mij ziet het heel licht gelig naast de neus en naast/onder het oog. Maar "so what" en begrijpelijk; amper het vermelden waard, maar omdat je zo aan het hengelen was...

Links heeft de "pro saturatie" en die wang komt ook scherper over.

Ik moet wel eens een kap rond mijn scherm installeren, dat kan het ook zijn...

Comment

Working...
                          X