Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
In het haar kan je à volonté "eentonige" pixeltrapjes zien. Hoe komt zoiets? Geen anti-aliasing ergens, verscherping, of heb ik er gewoon nog nooit speciaal op gelet?
In het haar kan je à volonté "eentonige" pixeltrapjes zien. Hoe komt zoiets? Geen anti-aliasing ergens, verscherping, of heb ik er gewoon nog nooit speciaal op gelet?
Heb het ook gemerkt, is enkel te zien op lcd-schermen. Ik vermoed dat dit door het verscherpen is van de webfoto op dit formaat. In het origineel kan je de haartjes tellen
ps: Ik begrijp BD niet altijd, meer dan 600 views en zo weinig die hun mening durven posten (goed of slecht).
Ik heb hier gepost, dus ik kan gerust zeggen dat veel foto's mij apathisch laten of teveel moeite vragen om alle kritieken op te sommen Dus dat kunnen al 2 redenen zijn...
-
Ik heb aanvullend ook de neiging te zeggen dat de linkerkant perfect is, en de rechterkant wat te overbelicht lijkt met typische gelige vertoningen. De foto is ook net niet hoog genoeg of zo...
Ik heb aanvullend ook de neiging te zeggen dat de linkerkant perfect is, en de rechterkant wat te overbelicht lijkt met typische gelige vertoningen. De foto is ook net niet hoog genoeg of zo...
Linkerkant/rechterkant: het (natuurlijke) licht kwam van rechts, dus da's een beetje logisch. Dit is weg te werken mocht je dat willen, ik vind het goed zo Geel zie ik er niet in, is je scherm gecalibreerd?
Krappe bovenkant: da's met opzet. Het origineel heeft wat extra ruimte, en na suggesties op een ander forum heb ik het zo gecropt. Iedereen z'n crop natuurlijk...
Geel zie ik er niet in, is je scherm gecalibreerd?
Niet perfect, denk ik. Vooral qua wit en zwartpunt en de Adobe gamma-instellingen die ik begreep
Voor mij ziet het heel licht gelig naast de neus en naast/onder het oog. Maar "so what" en begrijpelijk; amper het vermelden waard, maar omdat je zo aan het hengelen was...
Links heeft de "pro saturatie" en die wang komt ook scherper over.
Ik moet wel eens een kap rond mijn scherm installeren, dat kan het ook zijn...
Comment