Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
hierop moet ik ook reageren. wat een knappe foto....zelfs zonder de verhaallijn erachter.
mooi actieshot, mooi bevroren met da water. kortom: topplaatje
Merciekes voor de reacties
Deze zijn trouwens met een "oude" D30 genomen (dienen dat voor mijn vrouw heb gevonden) want met mijn 300D-ke was dit wegens de te hoge zwemsnelheid niet gelukt
Willy zelf zal ook kontent zijn denk ik.
CHAPEAU
dit uiteraard in de eerste plaats voor de fotograaf maar ook voor de atleet.
't is te hopen dat wij dat ook nog kunnen presteren op 75 - "way to go" Willy!
Prachtige foto! Kan je me vertellen welke bewerkingen zijn gedaan? Ik heb namelijk ook foto's in het zwembad gemaakt, maar zo helder, scherp en die kleuren krijgt ik bijlange niet.
dank!
Canon EOS 5D met EF 24-70mm L f2.8 + EF 70-200mm L f2.8 IS + EF 50mm II f1.8 + Speedlite 580EX
Ik heb deze foto nu pas gezien... erg knap! De scherpte ligt waar die moet liggen, en het water staat prachtig stil!
Oorspronkelijk geplaatst door moeikketreimeloe
Deze zijn trouwens met een "oude" D30 genomen (dienen dat voor mijn vrouw heb gevonden) want met mijn 300D-ke was dit wegens de te hoge zwemsnelheid niet gelukt
Wat bedoel je precies? Heeft de D30 een snellere AF dan?
Prachtige foto! Kan je me vertellen welke bewerkingen zijn gedaan?
Bewerkingen .... euh,als vakantiealbumfotoreeks trek ik de pics gewoon effe door picasa. Dus buiten wat contrast en de andere regelaartjes is er niks aan gedaan denk ik. Moest ik het gedaan hebben via PS dan is het hoofdzakelijk de levels en curves die ik gebruik,een snuifje contrast en afwerken met een tikkie USM en klaar is kees.
De foto is wel genomen in een buitenbad in de volle zon. Foto's in een overdekt zwembad heb ik zelf nog niet genomen maar ik heb wel al gelezen dat het gene zever is ...
Oorspronkelijk geplaatst door drd
Wat bedoel je precies? Heeft de D30 een snellere AF dan?
De D30 heeft Predictive Autofocus,iets wat je zelfs met de hack op de 300D niet kan verkrijgen. Ik vond dat op die "oude" D30 al zo goed dat ik dan toch maar een 20D heb gekocht ...
Comment