Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Met alle respect maar dergelijke foto's horen niet thuis in de showcase me dunkt... misschien volgende keer toch beter bij fotodiscussie posten , scherpte , compositie enz moeten toch beter kunnen.
1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
1 van je vrienden?? normaal kraak zon foto meteen af.
Als er hier een iemand is die commentaar geeft bij de foto's zonder aanzien der persoon dan is dat Bouk wel, deze opmerking is voor mij dan ook een beetje "ongepast". Bovendien heeft Bouk een opmerking gemaakt over het wiel.
Voor mij is het ook een foto die toch scherper had mogen zijn en de achtergrond had wat "bewerkt" kunnen worden. Misschien inderdaad beter bij discussie geplaatst met wat vraagjes over diverse dingen en hoe je het anders/beter had kunnen doen.
Comment