Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Goeie pose, dito licht, prachtig hoe dat stof doorschijnt, met smaak gemaakt Maar IMO is de achtergrond neutraal, koud grijs. ik had toch ook wat met de achtergrond gespeeld hoor
Er gaat één vraag door mij heen sinds hij gepost is: Waar is het artistieke?
"Wat is kunst" vroegen Stijn Meuris en de zijnen zich destijds ook af, wie zal het zeggen ?
De manier waarop de fotograaf hier dit model plaatste, de pose, is van het beste wat ik hier op BD van DIT MODEL al zag. (ik kan ook wat gemist hebben natuurlijk)
Het artistieke zit em volgens mij in de compositie, pose en gebruik van (wienig ) materiaal. Zoals ik al eerder zei zou dit IMO veel beter uitkomen als er een andere, eventueel met effect licht, achtergrond zou gebruikt zijn.
Een stofje die je al honderd keer op het forum tegengekomen zijt?
En van Kate heb ik al beters tegengekomen, zo heb ik tevoren even in die 'Fotodiscussie' gaan zien en alhoewel de bewerking volgens mij dat niet was, vond ik dat het een veel spannendere compositie bezat van Kate dan dit hier (ook topless btw).
Deze compositie vind ik saai.... Misschien wel een elegante pose van Kate, maar alles er rond vind ik maar niks.... Het nietsdoende naakt, het stofje, de achtergrond, ...
Nuja naakt is iets moeilijk om een spannend geheel te vormen, het wordt al rap saai, naakt om naakt of vulgair....
Al heb ik wel al fantastische naaktfoto's gezien!!! Dus zo ondoenbaar is het niet om naaktfoto's met een verhaal te maken...
En van Kate heb ik al beters tegengekomen, zo heb ik tevoren even in die 'Fotodiscussie' gaan zien en alhoewel de bewerking volgens mij dat niet was, vond ik dat het een veel spannendere compositie bezat van Kate dan dit hier (ook topless btw).
Deze compositie vind ik saai.... Misschien wel een elegante pose van Kate, maar alles er rond vind ik maar niks.... Het nietsdoende naakt, het stofje, de achtergrond, ...
Nuja naakt is iets moeilijk om een spannend geheel te vormen, het wordt al rap saai, naakt om naakt of vulgair....
Al heb ik wel al fantastische naaktfoto's gezien!!! Dus zo ondoenbaar is het niet om naaktfoto's met een verhaal te maken...
Waarom maak je je druk omdat naakte, hier is geen naakt. Een halfdoorschijnende stof waardoor je een beetje tepel en borst kan zien
Ze is mooi verpakt met ruimte voor suggestie
Er gaat één vraag door mij heen sinds hij gepost is: Waar is het artistieke?
Vind ook de link met de titel ontbreken.
Verder enkele storende elementen (althans voor mij):
- te felle lichtbron op hoofd en schouder
- wit van ogen is enorm afleidend
- overdreven aftekening van sleutelbeen en keelmusculatuur (wellicht te wijten aan stresssituatie, e.g. te lang aangehouden pose)
- witte kneukels op de linker hand wijzen weer op die verkrampte houding
- rechter hand is onvolledig in beeld.
Denk dat je het niet bloot genoeg vind ; teveel stof !
Foto en pose zijn prima, evenals het model .
Maar op mijn monitor komt het veel te donker over. Ook de muur is niet het 5% grijs dat ik verwacht. Misschien helpt het als je de niveaus kan aanpassen of de gammawaarde wat hoger zet.
Ik heb enkele vergelijkbare foto's op hetzelfde ogenblik genomen, en die zien er toch wel anders uit. We moeten die misschien eens naast elkaar leggen.
In veronderstel even dat het over deze foto gaat kate in fotodiscussie, altijd leuk om commentaar te krijgen ivm je werk. Schrijf gerust je bedenkingen even neer in de daarvoor bedoelde thread, ik kan wel tegen een stootje.
In veronderstel even dat het over deze foto gaat kate in fotodiscussie, altijd leuk om commentaar te krijgen ivm je werk. Schrijf gerust je bedenkingen even neer in de daarvoor bedoelde thread, ik kan wel tegen een stootje.
Het was idd die foto, maar ik gebruikte uw foto als voorbeeld daar er een sterkere compositie inzat... Als ik een momentje heb bekijk ik hem wel nog eventjes en laat ik mij horen
Sorry dat ik deze nietszegende saaie foto zonder inhoud, welke beneden het peil van dit forum is, hier geplaatst heb.
Deze foto mag dus afgaande op uw kritiek overduidelijk in de prullemand.
Comment