Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

why me ? portret

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: why me ? portret

Oorspronkelijk geplaatst door Fullator
    Het gebeurt niet vlug dat een foto veel expressie heeft, zonder dat je een gezicht te zien krijgt. Hier is dat wonderwel gelukt.

Het is tevens een suggestieve foto, die vragen oproept. En dat zit altijd goed.
    Inderdaad, vind dit dan ook een geslaagde foto.
    Probeer mij alle mogelijke emoties erbij te fantaseren (wanhoop, woede, verdriet,...) en ze passen allemaal
    Wil je ook dit soort foto's maken samen met Belgiumdigital?

Hou dan zeker het Shooting Days en het BD-mededelingen forum in de gaten!

Comment

heb hem dus wat gekanteld de foto.
      estamos llegando
      http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

mmm, vreend, ik meende al eerder gereageerd te hebben.
        enfin, met deze nog eens : iodario : goe bezig !!
        natwork.be

Comment

Het is echt een prachtige foto enkel jammer van die trap...
          Voor de rest prachtig ze doet me echt nakenken... kan er echt vanalles bij verzinnen = Geslaagd

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Nat
            mmm, vreend, ik meende al eerder gereageerd te hebben.
            enfin, met deze nog eens : iodario : goe bezig !!
            ik heb dat dus ook al een paar keer voor gehad, maar denk dan maar dat het aan mij ligt

Comment

Nogal bizarre beeldopbouw. Het enige frontale zijn de binnenkanten van de hand met uitgestrekte vingers. Vraag me af welke boodschap je hiermee wil brengen. Het model strekt de armen ten hemel uit als een zoeken naar hulp en uitleg.

@ Nat en picaso: er schijnen hier wel eigenaardige verdwijningen op te treden. Krijg er *koppijn van

Henri
              lidnummer: BD0435BE

Comment

vind het wel een aparte opname, alleen jammer dat meteen die scheiding in het haar zo opvalt, bij mij althans.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door kodachrome
                  Nogal bizarre beeldopbouw. Het enige frontale zijn de binnenkanten van de hand met uitgestrekte vingers. Vraag me af welke boodschap je hiermee wil brengen. Het model strekt de armen ten hemel uit als een zoeken naar hulp en uitleg.

@ Nat en picaso: er schijnen hier wel eigenaardige verdwijningen op te treden. Krijg er *koppijn van

Henri
                  welke boodschap ik wil brengen, maakt niet uit. ieder maakt er maar van wat hij wil...kheb vroeger in de humaniora en later op univ genoeg moeten analyseren tot het mooie eraf was of het mysterieuze... ik laat beelden spreken voortaan, woorden doe ik in mijn gedichten.
                  estamos llegando
                  http://users.telenet.be/studiocamosci

Comment

knap
                    ("knap" blijkt te kort om te posten, maar niets aan op te merken, foto is gewoonweg knap)
                    Panoramix

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door picasso
                      ik heb dat dus ook al een paar keer voor gehad, maar denk dan maar dat het aan mij ligt
                      heb ik ook al een paar keer gehad. Gereageerd, en daarna was ie weg.
                      Groetjes, Jörgen
                      www.beautyshoot.nl

Comment

Eerlijk gezegd, ik zoek eigenlijk nooit speciaal naar fouten, ofwel spreekt een foto me aan ofwel niet, deze doet dat dus wel dus ik vind hem goed . . .
                        There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                        A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                        Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Working...
                        X