Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Nancy
Collapse
X
-
Nancy
vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----Labels: Geen
-
-
Re: Nancy
Prachtig Helen, heel krachtig en natuurlijk
Comment
-
Ik vind no3 echt geweldig zo die pose. Heerlijk om naar te kijken en te gissen waarom ze 'moe' is en even moet uitrusten. Top plaatje.
Bij foto 1 had ik zelf iets meer DOF gekozen.
Mooie serie met mooie expressies.Groetjes, Jörgen
www.beautyshoot.nl
Comment
-
-
Mooie reeks, passend bij het model. We kunnen niet allemaal gekke toeren met modellen gaan uithangen, sereniteit is soms op zijn plaats en hier niet misplaatst
Ze zijn ook alle drie iets anders van sfeer en uitstraling vind ik : 1 ijdel, 2 zelfzeker en 3 dromerig.
Comment
-
Ik vind ze zeer deftig gelukt. Inderdaad een beetje een saai sfeertje maar thoeft niet gelijk te betekenen dat saai niet mooi is! Als dit de bedoeling was om hem goed statisch te maken met die donkere kleuren dan is dat goed gelukt! Gr djaihttp://www.djai.nl
Konica Minolta Dynax 5D
KM 35-70mm lens
Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )
Comment
-
Bedankt ierereen voor de reacties. Tips voor verbetering zijn nog altijd welkom. Ik ben maar een beginneling met studiowerk en moet dus nog mijn weg vinden.
Als ik eerlijk mag zijn vind ik ze wat saai... 'k Weet nog niet meteen waarom, maar ze spreken me absoluut niet aan...vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door HelenIk ben maar een beginneling met studiowerk en moet dus nog mijn weg vinden.
Ten andere je laatste zou zeker kwa kwaliteit niet misstaan voor een of ander produkt
Comment
-
-
En waar is de "doortekening" in de zwarte partijen ??????
Ik zie enkele zwarte vlekken geen trui , ik wil daar de draadjes van zien lopen
en eventueel de haartjes van het opwollen wil ik zien, dan heb je een trui, nu heb je zwarte vlekken.
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
-
Is zo'n iets meer na smaak?
vriendelijke groeten, Helen
Updated WWW.HELENICA.NL
---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----
Comment
-
Dat is wat ik bedoel met doortekening, Héél goed !!
Congrats met je beelden en met je instelling.
MVG, JeffNever argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."
Comment
Comment