Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nancy

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nancy

vriendelijke groeten, Helen
    Updated WWW.HELENICA.NL
    ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Re: Nancy

ikke wel en ze zijn mooi en natuurlijk
    en dit is geen gatlikkerij, iets dat kwalijke gevolgen kan hebben in deze periode van Aids ( als je maar begrijpt wat ik bedoel)
    Last edited by Guest9; 6 juni 2006, 12:15.

Comment

Prachtig Helen, heel krachtig en natuurlijk
      Groetjes Christianne
      Christianne's fotoweb
      BD0243nl

Comment

Ik vind no3 echt geweldig zo die pose. Heerlijk om naar te kijken en te gissen waarom ze 'moe' is en even moet uitrusten. Top plaatje.
        Bij foto 1 had ik zelf iets meer DOF gekozen.
        Mooie serie met mooie expressies.
        Groetjes, Jörgen
        www.beautyshoot.nl

Comment

Ik zie ze ook en voor de anderen "pearl Vision"

Nr 3 voor mij de beste

mvg
          will

Comment

Als ik eerlijk mag zijn vind ik ze wat saai... 'k Weet nog niet meteen waarom, maar ze spreken me absoluut niet aan...

Comment

Mooie reeks, passend bij het model. We kunnen niet allemaal gekke toeren met modellen gaan uithangen, sereniteit is soms op zijn plaats en hier niet misplaatst
              Ze zijn ook alle drie iets anders van sfeer en uitstraling vind ik : 1 ijdel, 2 zelfzeker en 3 dromerig.

Comment

Ik vind ze zeer deftig gelukt. Inderdaad een beetje een saai sfeertje maar thoeft niet gelijk te betekenen dat saai niet mooi is! Als dit de bedoeling was om hem goed statisch te maken met die donkere kleuren dan is dat goed gelukt! Gr djai
                http://www.djai.nl
                Konica Minolta Dynax 5D
                KM 35-70mm lens
                Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )

Comment

Bedankt ierereen voor de reacties. Tips voor verbetering zijn nog altijd welkom. Ik ben maar een beginneling met studiowerk en moet dus nog mijn weg vinden.

Als ik eerlijk mag zijn vind ik ze wat saai... 'k Weet nog niet meteen waarom, maar ze spreken me absoluut niet aan...
                  Iedereen heeft recht op zijn opinie. Zelf was ik best blij met de foto's. Nancy is een persoon met inhoud en ik denk dat ik wat van haar karakter heeft laten zien. (Zij kan trouwens ook een goede foto trekken.)
                  Updated WWW.HELENICA.NL
                  ---- DE INHOUD VAN EEN BEELD IS TOCH VAN GROTER BELANG DAN DE AANTAL PIXELS ----

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Helen
                    Ik ben maar een beginneling met studiowerk en moet dus nog mijn weg vinden.
                    voor mij ben je meer dan goed bezig, vervolg deze weg, het is soms verfrissend eens een natuurlijk ogend niet kapot geshopped model te zien
                    Ten andere je laatste zou zeker kwa kwaliteit niet misstaan voor een of ander produkt

Comment

Eén vind ik heel mooi, maar heb je die niet geroteerd? Hij lijkt mij zeker zo mooi en nog natuurlijker 90° naar rechts geroteerd.

Straffe kost voor een "beginneling"

Comment

En waar is de "doortekening" in de zwarte partijen ??????

Ik zie enkele zwarte vlekken geen trui , ik wil daar de draadjes van zien lopen
                        en eventueel de haartjes van het opwollen wil ik zien, dan heb je een trui, nu heb je zwarte vlekken.

MVG, Jeff
                        Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Is zo'n iets meer na smaak?

Updated WWW.HELENICA.NL

Comment

de 1e vind ik minder, komt een beetje 'geforceerd' over, kan ook aan mij liggen..
                            de 2de vind ik absoluut de beste!
                            de 3de vond ik ook goed behalve het uitgebrande zwart dat je blijkbaar net gecorrigeerd hebt
                            Zen

Comment

Dat is wat ik bedoel met doortekening, Héél goed !!

Congrats met je beelden en met je instelling.

MVG, Jeff
                              Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience. "When one person suffers from a delusion it is called insanity. When many people suffer from a delusion it is called religion ."

Comment

Working...
                              X