Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zooooooooooooooooooooooo lief :-)

Niks op aan te merken, niks te becommentariëren, enkel bewondering, gewoonweg: "AF", een nieuwe standaard!
    My S3 was so slow I went to the hospital to take new baby pictures, the buffer cleared just in time for her wedding pictures.

Comment

Intrigerend schattig !
      Gepaste kleurverzadiging..

...2 klasseplaten

Comment

Schitterend werk Frederic
        Meer foto's op mijn website

Comment

knap gedaan! En wetende dat hier redelijk veel werk inkruipt voordag die "clicks" gemaakt zijn!! knap!
          *** Canon EOS *** Canon Powershot ***
          visit : http://www.emmab.be/

Comment

schi-tte-rend !
            Zen

Comment

Nummer 1 is heel speciaal. Mooi!

Groeten, Miriam

Comment

Iedereen van harte bedankt voor de vele leuke reactie's

@DRD: bwa, valt best mee hoor. Ik hou het beperkt met 2 kaders van 60 x 80 cm in m'n gang. Ik woon namelijk niet graag in een foto-album

@breugie: valt best mee hoor. Je moet natuurlijk vooraf exact weten wat en hoe je het wilt hé

@Jayjay_T: een nieuwe standaard...? Bwa, dat is wel wat hoog gegrepen hoor Maar wat ik je nu al kan vertellen is dat ik begonnen ben aan een hele reeks in diezelfde trent, maar niet enkel met m'n dochter, maar ook met modellen. More to come dus

Mvg,

Comment

top! en hoe schattig!!
                  Groeten Sensor

Comment

Heel mooi, technisch perfect, het enige en daar stoor ik me telkens terug aan is uw naam (de 2f'en) door de foto... Het leidt af.

Comment

prachtig jong,amai.
                      mooie belichting! hoe heb je dat gedaan als ik vragen mag?

mvg
                      website: www.stijnboelens.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                        Heel mooi, technisch perfect, het enige en daar stoor ik me telkens terug aan is uw naam (de 2f'en) door de foto... Het leidt af.
                        Idd, snij ik er ook altijd af alvorens ik zijn prints aan de muur hang
                        Goeie fotografen verdienen een klasrijkere sig. Mss kan het nog net als de 2 f-en niet vetter zouden zijn, want dit op zich doet het bij DTP-ers overkomen van "Ach, hij heeft de eerste letters vergroot, maar wist niet hoe hij ze (ca.) even dun moest maken als de kleine", ook al heb je ze vet bedoeld of komen ze mogelijk vet beter over (best mogelijk)

In fre's geval vind ik dat de fotokwaliteit nog juist dit ongemak doet compenseren (kantje boordje )

Ik zou eerst proberen de f-en een tikje kleiner te maken, zodat de dwarsstreepjes niet zo dicht tegen het kader aanzitten. Ze zijn dan gelijk ook iets minder vet.
                        Last edited by maGuy; 5 juni 2006, 12:15.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
                          Idd, snij ik er ook altijd af alvorens ik zijn prints aan de muur hang
                          Goeie fotografen verdienen een klasrijkere sig. Mss kan het nog net als de 2 f-en niet vetter zouden zijn, want dit op zich doet het bij DTP-ers overkomen van "Ach, hij heeft de eerste letters vergroot, maar wist niet hoe hij ze (ca.) even dun moest maken als de kleine", ook al heb je ze vet bedoeld of komen ze mogelijk vet beter over (best mogelijk)

In fre's geval vind ik dat de fotokwaliteit nog juist dit ongemak doet compenseren (kantje boordje )

Ik zou eerst proberen de f-en een tikje kleiner te maken, zodat de dwarsstreepjes niet zo dicht tegen het kader aanzitten. Ze zijn dan gelijk ook iets minder vet.
                          Ik weet best hoe ik die F-en kleiner of dunner maak, maar dat was ook m'n bedoeling niet. Als je even op m'n site kijkt, dan zie je in de globe linksboven in m'n layout ook die 2 F-en in staan. De f van Fotografie en de F van Frederic, afgekort en samengevoegd als FotoFre.
                          Ik heb lang genoeg gezocht om een eigen signatuur te vinden waar ik zelf voor 100% mee tevreden was. En bij deze zal die ook zo blijven
                          En de mensen die er niet mee kunnen leven, tja... Er is een spreekwoord dat zegt: 'Er is nog nooit een kok gevonden die kan koken naar alle monden'...

Mvg,

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frederic De Smet
                            Ik weet best hoe ik die F-en kleiner of dunner maak, maar dat was ook m'n bedoeling niet. Als je even op m'n site kijkt, dan zie je in de globe linksboven in m'n layout ook die 2 F-en in staan. De f van Fotografie en de F van Frederic, afgekort en samengevoegd als FotoFre.
                            Ik heb lang genoeg gezocht om een eigen signatuur te vinden waar ik zelf voor 100% mee tevreden was. En bij deze zal die ook zo blijven
                            En de mensen die er niet mee kunnen leven, tja... Er is een spreekwoord dat zegt: 'Er is nog nooit een kok gevonden die kan koken naar alle monden'...

Mvg,
                            Voor mij niet gelaten hé Zoals ik zei: het kan best zijn dat de vetheid *idd* mooier is (dat weet ik goed genoeg), maar bij DTP-pro's kan het wel de door mij beschreven indruk wekken, ook al weten die dat je gelijk *kan* hebben in sommige gevallen. De DTP pro's lopen dun gezaaid, dus daar geen zorgen, maar samen met Djamilla maakt dit dus al wel 2 lagen van de bevolking die zich eraan "storen"... (en we weten dat veel mensen hun mening niet recht voor de raap durven geven ) Het zijn nu wel 2 "kenners"-lagen en hopelijk maak je foto's voor jezelf en "de gewone man"

En tenslotte is het niet echt lelijk ook niet, maar het behoort wel bij de grote meerderheid der sigs die beter verdienen. Niet iedereen kan een DTP pro zijn of de goede feeling hebben, maar dat doet jammer genoeg veel af aan hun foto's hier, dus mss moet er een dienst voor ingericht worden (en sla mij over, want ik ben maar een semi-pro )

Zelf zou ik ook opteren voor 100% eigen tevredenheid, dat wel

Ik zie ook dat die FF op je site niet konsekwent is met de stijl van je sig f-en...
                            Last edited by maGuy; 5 juni 2006, 13:15.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door maGuy
                              Ik zie ook dat die FF op je site niet konsekwent is met de stijl van je sig f-en...
                              Gelukkig niet, want stel je voor dat ik op m'n foto's hetzelfde lettertype gebruikt zou hebben
                              Trouwens, er zijn hier genoeg die hun naam in vette letters ergens midden hun foto plaatsen, wat ik op zich nog veel storender vind, terwijl daar nooit iemand op reageert...
                              Nu ja, smaken verschillen, en daar kunnen we ongelooflijk lang over doorbomen, maar ik denk niet dat dat de bedoeling van dit topic is, dus

Mvg,

Comment

twee super beelden, zeer goede correctie
                                Steven

Comment

Working...
                                X