Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Poging 2...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Poging 2...

Tis wat he met die pappa's en hun speeltjes
    Fotos zijn onbewerkt en alleen voorzien van USM.

Groetjes, Jörgen
    www.beautyshoot.nl

Re: Poging 2...

Prachtig!
    Welke belichting heb je hier voor gebruikt?
    Instagram | The RX1 Files

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door oVan
      Prachtig!
      Welke belichting heb je hier voor gebruikt?
      Thnx.
      Softbox rechts, plu links. WB op flits. Kwam nog wel daglicht door de overgordijnen achter mij binnen.
      Groetjes, Jörgen
      www.beautyshoot.nl

Comment

MadMax, als ik deze resultaten naast jouw eerste zet, dan verbleken die eerste tot en met vergeleken met deze tweede resultaten. de zwarte achtergrond is dus al een zeer goede aanwinst! Ook heb je hier serieus meer rekening gehouden met alle aspecten naast de flitsers
        Ja maat, nu maak je me het echt moeilijk kiezen!

- Bij de eerste foto hou ik enorm van de sierlijke 's'-pose. Het meisje had echter wel ietsie pietsie meer licht op het gezicht kunnen verdragen.
        - De tweede foto heb ik echt niets op aan te merken. Een hoge knuffelbaarheidsfactor! Echt sjiek!
        - Op de derde foto ontpopt ze zich dan weer tot een verleidelijke, uitdagende jongedame!

Knap werk van zowel fotograaf als model!

Mvg,
        Last edited by Frederic De Smet; 4 juni 2006, 23:17.

Comment

Knap gedaan, papa
          mvg,
          Ludo V.

Comment

amaai was net je eerste post aan bekijken en nu uw tweede poging
            super gewoon mooie foto's ben benieuwd naar meer ...

Comment

2 en 3 vind ik schitterend! 1ste moet ik jammer genoeg zeggen dat ik het TE vind, er mag een S-vorm in het model haar lichaam zitten, dat is zelfs aangewezen. Maar het mag dan wel niet TE zijn....

Comment

laatste zeker de beste voor mij, vind dat bij de eerste opname de jurk aan de onderkant, nou niet echt flatteus zit.
                grt,bouk.
                wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
                http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
                https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

vind ze wel goed gelukt! Ga zo door zeg! gr djai
                  http://www.djai.nl
                  Konica Minolta Dynax 5D
                  KM 35-70mm lens
                  Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ludo V.
                    Knap gedaan, papa
                    Inderdaad . mvg duindistel

Comment

Drie mooie fotos!!! Voor mij staan ze in de verkeerde volgorde; 3-2-1 dus.
                      Olympus OM-D EM-5 + wat glas

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                        2 en 3 vind ik schitterend! 1ste moet ik jammer genoeg zeggen dat ik het TE vind, er mag een S-vorm in het model haar lichaam zitten, dat is zelfs aangewezen. Maar het mag dan wel niet TE zijn....
                        Dank je wel. Ik zal het mijn dochter laten weten. Zal ze wel leuk vinden om het van een model te horen.

@frederik: thnx voor de lovende woorden Spoort weer aan om nog beter mijn best te doen.

@iedereen: Was zelf ook wel aangenaam verrast door de resultaten. Helemaal voor mijn 2e shoot ooit met flitsers binnen
                        Groetjes, Jörgen
                        www.beautyshoot.nl

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                          Dank je wel. Ik zal het mijn dochter laten weten. Zal ze wel leuk vinden om het van een echt model te horen. En ik zal er uiteraard ook rekening mee houden. Geen flauw idee wat voor poses een model moet/kan aannemen <grijns> Nog nooit eerder serieus een model geschoten.

@Frederic: thnx voor de lovende woorden Spoort weer aan om nog beter mijn best te doen.

@iedereen: Was zelf ook wel aangenaam verrast door de resultaten. Helemaal voor mijn 2e shoot ooit met flitsers binnen
                          Groetjes, Jörgen
                          www.beautyshoot.nl

Comment

Heel eerrlijk gezegd kunnen alle drie de foto's mijn ZEER bekoren.
                            foto 1: dat mondje dat ze ( toevallig ? ) trekt maakt de foto af.
                            foto 2: de beer die de andere kant uitkijkt alsof hij zeggen wil: " moet dit nou ? "
                            foto 3 : die heerlijk arrogante blik die meiden op die leeftijd kunnen " opzetten"
                            Totaal dus 3 toffe foto's ( voor mij althans ) Ik zou ze ( laten ) printen , in kader steken en op mooie plaats in huis ophangen.
                            m.v.g.
                            www.foto-frans.nl
                            workshops: ook met jouw eigen model ! .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door fotofrans
                              Heel eerrlijk gezegd kunnen alle drie de foto's mijn ZEER bekoren.
                              foto 1: dat mondje dat ze ( toevallig ? ) trekt maakt de foto af.
                              foto 2: de beer die de andere kant uitkijkt alsof hij zeggen wil: " moet dit nou ? "
                              foto 3 : die heerlijk arrogante blik die meiden op die leeftijd kunnen " opzetten"
                              Totaal dus 3 toffe foto's ( voor mij althans ) Ik zou ze ( laten ) printen , in kader steken en op mooie plaats in huis ophangen.
                              volg hier volkomen, en net zoals bij de eerste reeks prima gedaan

Comment

Working...
                              X