Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
De Shooting Day in AARSCHOT op 22 maart 2025 is VOLGEBOEKT
MadMax, als ik deze resultaten naast jouw eerste zet, dan verbleken die eerste tot en met vergeleken met deze tweede resultaten. de zwarte achtergrond is dus al een zeer goede aanwinst! Ook heb je hier serieus meer rekening gehouden met alle aspecten naast de flitsers
Ja maat, nu maak je me het echt moeilijk kiezen!
- Bij de eerste foto hou ik enorm van de sierlijke 's'-pose. Het meisje had echter wel ietsie pietsie meer licht op het gezicht kunnen verdragen.
- De tweede foto heb ik echt niets op aan te merken. Een hoge knuffelbaarheidsfactor! Echt sjiek!
- Op de derde foto ontpopt ze zich dan weer tot een verleidelijke, uitdagende jongedame!
2 en 3 vind ik schitterend! 1ste moet ik jammer genoeg zeggen dat ik het TE vind, er mag een S-vorm in het model haar lichaam zitten, dat is zelfs aangewezen. Maar het mag dan wel niet TE zijn....
2 en 3 vind ik schitterend! 1ste moet ik jammer genoeg zeggen dat ik het TE vind, er mag een S-vorm in het model haar lichaam zitten, dat is zelfs aangewezen. Maar het mag dan wel niet TE zijn....
Dank je wel. Ik zal het mijn dochter laten weten. Zal ze wel leuk vinden om het van een model te horen.
@frederik: thnx voor de lovende woorden Spoort weer aan om nog beter mijn best te doen.
@iedereen: Was zelf ook wel aangenaam verrast door de resultaten. Helemaal voor mijn 2e shoot ooit met flitsers binnen
Dank je wel. Ik zal het mijn dochter laten weten. Zal ze wel leuk vinden om het van een echt model te horen. En ik zal er uiteraard ook rekening mee houden. Geen flauw idee wat voor poses een model moet/kan aannemen <grijns> Nog nooit eerder serieus een model geschoten.
@Frederic: thnx voor de lovende woorden Spoort weer aan om nog beter mijn best te doen.
@iedereen: Was zelf ook wel aangenaam verrast door de resultaten. Helemaal voor mijn 2e shoot ooit met flitsers binnen
Heel eerrlijk gezegd kunnen alle drie de foto's mijn ZEER bekoren.
foto 1: dat mondje dat ze ( toevallig ? ) trekt maakt de foto af.
foto 2: de beer die de andere kant uitkijkt alsof hij zeggen wil: " moet dit nou ? "
foto 3 : die heerlijk arrogante blik die meiden op die leeftijd kunnen " opzetten"
Totaal dus 3 toffe foto's ( voor mij althans ) Ik zou ze ( laten ) printen , in kader steken en op mooie plaats in huis ophangen.
Heel eerrlijk gezegd kunnen alle drie de foto's mijn ZEER bekoren.
foto 1: dat mondje dat ze ( toevallig ? ) trekt maakt de foto af.
foto 2: de beer die de andere kant uitkijkt alsof hij zeggen wil: " moet dit nou ? "
foto 3 : die heerlijk arrogante blik die meiden op die leeftijd kunnen " opzetten"
Totaal dus 3 toffe foto's ( voor mij althans ) Ik zou ze ( laten ) printen , in kader steken en op mooie plaats in huis ophangen.
volg hier volkomen, en net zoals bij de eerste reeks prima gedaan
Comment