Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
indien speciaal desarturatie toegepast ok dan, anders vind ik en dat is mijn persoonlijke mening de kleuren iets te blauwig en afgewassen en zou een warming filter hier wel kunnen op zijn plaats zijn, het concept echter is prima
Knap, maar had het handje re boven gespiegeld een detail welliswaar.
Is idd een goed idee. Hij hangt al tegen de muur dus het zal voor een volgende keer zijn Had het misschien beter eerst gepost en pas dan gefinaliseerd
indien speciaal desarturatie toegepast ok dan, anders vind ik en dat is mijn persoonlijke mening de kleuren iets te blauwig en afgewassen en zou een warming filter hier wel kunnen op zijn plaats zijn, het concept echter is prima
Er werd idd desaturatie toegepast, originele kleuren waren te overweldigend en z/w leek ons te sober.
Comment