Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Alessia

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Alessia

Hadden dit weekend een doopfeestje en dit was één van de verrassingen. Afgedrukt op 50/75 en een kadertje er rond. Wat denken jullie?
    of

Groetjes,

Marc & Nicole

Re: Alessia

superdeluxe

Comment

Knap, maar had het handje re boven gespiegeld een detail welliswaar.

Comment

indien speciaal desarturatie toegepast ok dan, anders vind ik en dat is mijn persoonlijke mening de kleuren iets te blauwig en afgewassen en zou een warming filter hier wel kunnen op zijn plaats zijn, het concept echter is prima

Comment

Knap, maar had het handje re boven gespiegeld een detail welliswaar.
          Is idd een goed idee. Hij hangt al tegen de muur dus het zal voor een volgende keer zijn Had het misschien beter eerst gepost en pas dan gefinaliseerd

indien speciaal desarturatie toegepast ok dan, anders vind ik en dat is mijn persoonlijke mening de kleuren iets te blauwig en afgewassen en zou een warming filter hier wel kunnen op zijn plaats zijn, het concept echter is prima
          Er werd idd desaturatie toegepast, originele kleuren waren te overweldigend en z/w leek ons te sober.
          Groetjes,

Marc & Nicole

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marc en Nicole
            Is idd een goed idee. Hij hangt al tegen de muur dus het zal voor een volgende keer zijn Had het misschien beter eerst gepost en pas dan gefinaliseerd

Er werd idd desaturatie toegepast, originele kleuren waren te overweldigend en z/w leek ons te sober.
            Ik hou wel van desaturatie

Comment

leuk gedaan dat wel, maar toch vind ik het een beetje een druk geheel zo.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

ferm gedaan, brengt mijzelf op ideeen...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Marc en Nicole
                  Dit is een zeer goede oplossing en zeker op groter formaat gaat dit idd beter overkomen. Prachtig gedaan trouwens
                  Olympus OM-D EM-5 + wat glas

Comment

Subliem!! Had nog niet op het handje gelet, maar inderdaad, eens je het weet is het wel wat storend.
                    ViV - Mijn foto's

Comment

Working...
                    X