Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onder Schot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Onder Schot

    I like this! Fascinerend! Een lekker contrast in het ZW! Een expressie die boekdelen spreekt!

    I want more!

    Laat ze maar zeggen!

    Btw persoonlijk vind ik sommige 'zie mij geil in de lens kijken met mijn tieten bloot'-foto's soms meer shockeren dan zo'n foto met een verhaal achter!

    Het zet aan tot denken! In wat voor wereld leven wij, dit is een realistisch beeld! Als het zo voort gaat met België kan één ieder van ons in deze situatie komen te staan!

    Een beeld met een aangrijpend verhaal! Meer van dat!

    Greetz
    Dj

    PS: Don't worry, Angelbracket heeft hier indertijd ook foto's gepost waar ik dood op lag (ja ik was al dood ) en sommige comments waren ook in die trend. Terwijl het eigenlijk pure realiteit is....

    Comment


    • #17
      Re: Onder Schot

      Dit is een hele knappe plaat vol met expressie. Degene die hier verkondingen dat dergelijke foto's niet kunnen, moeten dan maar niet kijken. Je moet dan ook niet meer naar TV kijken of games spelen....
      Dit is doordacht en knap in beeld gebracht en goede expressie van het model. Ik zou het niet zomaar kunenn !
      natwork.be

      Comment


      • #18
        Re: Onder Schot

        Iedereen heeft hier recht op zijn mening en dat geeft een ander niet het recht hier klakkeloos overheen te fietsen.
        Of de foto hier op dit forum thuishoort ga ik niet over en wil ik ook niet over gaan.
        Persoonlijk vind ik dergelijke foto's geen meerwaarde hebben (op dit forum) en voor hen die het prachtig en realistisch vinden.... ik kan wel aan foto's komen van 10 seconden na een dergelijke pose. Ook heel realistisch maar of het smaakvol is...
        http://www.fotohans.eu

        Comment


        • #19
          Re: Onder Schot

          Enige wat mij choqueert is dat de foto niet scherp is
          En als hij niet scherp is dan zou ik de lijn doortrekken & meer ruis in de foto steken bvb...
          En idd een beetje te veel arm + er mist een lugubere omgeving om de foto wat meerwaarde te geven imho

          Wel een idee met veel potentieel...

          Comment


          • #20
            Re: Onder Schot

            was de achtergrond ook zo in 't origineel ?

            deel van 't haar en achtergrond vloeien in mekaar
            Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
            Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

            Comment


            • #21
              Re: Onder Schot

              Prachtig!

              Comment


              • #22
                Re: Onder Schot

                Waw! En ik maar vrezen dat ik weer amper commentaar ging krijgen op deze foto .
                Dit is eigenlijk ongewild een heel interessante thread geworden vind ik. Eentje die interessante vragen opwerpt.
                - moeten alle foto's een bedoeling hebben?
                - wilt iemand met een foto als dit per sé shokeren?
                - moet een foto een genot zijn om naar te kijken (puur esthetisch) of moet hij emoties opwerpen/aanzetten tot nadenken? of beide?
                Ook zeer interessant is hoe iedereen bij't bekijken van deze foto de bedoeling van de 'kunstenaar' (ik vind mezelf geen kunstenaar) zelf invult. Eigenlijk zeggen de meeste reacties op deze foto meer over de persoon die de reactie geeft, dan over de foto zelf.

                Het zal sommigen misschien teleurstellen, maar dit heeft in sé niets te maken met de gebeurtenissen van de laatste weken. Het idee gaat het schietincident in Antwerpen zelfs vooraf. Ik vond't gewoon een goed concept voor een interessante foto (dat zelfs niet helemaal gelijk is aan de foto. Ik wou het bevreemdend in beeld brengen ipv realistisch. Dit is echter wat uiteindelijk uit de shoot is gekomen, en ik vind het zeker niet slecht).
                Dit is eigenlijk ook niet de afgewerkte versie. Die heb ik niet gepost omdat ik vreesde daar geen reactie over de technische kwaliteit van de foto bij te krijgen (dat is ook de reden waarom ik hem hier gezet had, om te zien wat jullie er technisch van vinden. Alleen door kritiek te krijgen kan ik bijleren. Dingen als 'hij is niet scherp', 'te veel arm', 'lekker contrast', ...).

                Als ik dan de leeftijd van de maker zie krijg ik helemaal kippevel !!!!!!!!
                Als ik een reactie als dat lees, krijg ik helemaal kippevel! Ik begrijp wel dat de foto door de recente gebeurtenissen wat aanstootgevend kan zijn, maar dit is wel nogal kortzichtig.

                Ik vind ze geslaagd, gewoon het beeld op zich.
                Dat was eigenlijk de bedoeling. Ik vind de controverse wel interessant, dus misschien dat ik die in het vervolg wel bewust zal zoeken . Misschien.

                Btw persoonlijk vind ik sommige 'zie mij geil in de lens kijken met mijn tieten bloot'-foto's soms meer shockeren dan zo'n foto met een verhaal achter!
                Haha! Zeer mooi gezegd, en volledig akkoord.

                Was de achtergrond ook zo in het origineel?
                De achtergrond is een zwarte doek, die in de originele foto wel zichtbaar is, maar door het verhogen van't contrast enzo onzichtbaar is geworden.

                Ik zal het afgewerkt geheel ook posten, maar nu moet ik dringend weg.
                Last edited by Adri; 25 mei 2006, 17:15.

                Comment


                • #23
                  Re: Onder Schot

                  Zeer geslaagde foto, qua "beeld" vind ik'm heel geslaagd. Zeer explosief thema, mooi gevatte uitdrukking van het model. Het hand mocht iets minder licht/wit naar mijn mening.

                  De eerder geposte en kortzichtige commentaar bewijst maar eens te meer dat BD een forum is geworden voor foto's-van-mijn-hondje, foto's-van-mijn-lief, foto's-van-mijn-vier-maand-oude-dochter, foto's-van-mijn-tuin, etc etc...
                  Mij deert't niet. Zolang er prenten als deze gepost worden blijf ik terugkomen.

                  (Om even terug te komen op "de leeftijd van de maker"... Heb net even gekeken naar "de leeftijd van tegenstanders" ... enneuh... kreeg er verrassend genoeg geen kippenvel van..)
                  Last edited by softwave; 25 mei 2006, 18:48.
                  Nikon D70 + Nikkor 50 f1/8D Sigma 18-50 + Sigma 55-200 + Lowepro Microtrekker

                  Comment


                  • #24
                    Re: Onder Schot

                    foto is een foto! en kvind het niet uit maken om dit te laten zien of wat anders.
                    Heb je trouwens gezien wie er bij de winnaars zaten van de world press photo!

                    Misschien wil je hier ook niet naar kijken maar tis natuurlijk niet voor niets dat hij heeft gewonnen! http://worldpressphoto.com/index.php...bandwidth=high

                    Je moet het zelf weten! maar vind het wel dat je heel erg overdrijft! maargoed wie ben ik!

                    Over de foto: Die is lekker scherp! Ik zie liever ook leukere dingen! Maar technisch is hij dik in orde

                    Gr djai
                    http://www.djai.nl
                    Konica Minolta Dynax 5D
                    KM 35-70mm lens
                    Sigma 70-300mm Lens (tijdelijk op NON-Actief )

                    Comment


                    • #25
                      Re: Onder Schot

                      Oorspronkelijk geplaatst door softwave
                      Zeer geslaagde foto, qua "beeld" vind ik'm heel geslaagd. Zeer explosief thema, mooi gevatte uitdrukking van het model. Het hand mocht iets minder licht/wit naar mijn mening.
                      Ik sluit me hier bij aan.
                      Meer foto's op mijn website

                      Comment


                      • #26
                        Re: Onder Schot

                        Voor mij ook een heel krachtige en goed gelukte foto,
                        Knappe omzetting naar zwart/wit en een zeer goede compo.
                        Voor mij een dikke "thumbs up"
                        By the way waarom geen foto van dit onderwerp? dit soort dingen gebeuren spijtig genoeg dagelijks.
                        http://emanuelsphotos.fotopic.net/

                        Comment

                        Working...
                        X