Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Onder Schot

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Onder Schot

    Een snelle poging tot zwart wit fotografie.


    Hit me with your comments! (negatief en positief)

  • #2
    Re: Onder Schot

    Technisch wel OK maar geen genot om naar te kijken en dat moet een foto imo wel zijn.
    http://www.fotohans.eu

    Comment


    • #3
      Re: Onder Schot

      verdomme laat dit soort foto's van deze site.
      Ze hebben geen enkele artistieke waarde , en willen alleen maar shockeren !!!!
      Ik ga niet praten over mooi zwart/wit.mooie scherpte of zo.
      Ik word alleen ziek als ik dit zie.
      Dit hoort hier naar mijn mening NIET thuis
      Als ik dan de leeftijd van de maker zie krijg ik helemaal kippevel !!!!!!!!
      Last edited by martien; 24 mei 2006, 15:17.

      Comment


      • #4
        Re: Onder Schot

        dit moet toch wel kunnen ( vind het trouwens een techinisch goede foto).
        we kijken op tv ook allemaal naar films met geweld etc.........
        waarom kan dit dan niet????

        Comment


        • #5
          Re: Onder Schot

          Ik ga niet discussieren over de technische kwaliteit van de foto.
          Ik vind (en o god wie ben ik) dat dit beeld HIER NIET kan.
          dit is mijn laatste reactie op dit onderwerp.
          punt.

          Comment


          • #6
            Re: Onder Schot

            Oorspronkelijk geplaatst door martien
            Ik ga niet discussieren over de technische kwaliteit van de foto.
            Ik vind (en o god wie ben ik) dat dit beeld HIER NIET kan.
            dit is mijn laatste reactie op dit onderwerp.
            punt.
            Ik wil niet beledigend uit de hoek of zo komen, maar als je
            hier niet tegen kan, dan kan je beter je internetverbinding uit
            je pc trekken, nooit nog de tv opzetten en geen kranten meer lezen.

            Over de foto : misschien een beetje teveel pols, en te weinig gezicht in beeld.
            *** 2 x Nikon D500 - Nikkor 16-80 & Nikon 80-400 VRII & SB 600 ***

            Comment


            • #7
              Re: Onder Schot

              Wat wil je met je foto zeggen??

              Dit soort foto vraagt misschien wel een uitleg van de fotograaf.

              Comment


              • #8
                Re: Onder Schot

                moeten alle foto's een bedoeling hebben
                Ik vind ze geslaagd, gewoon het beeld op zich. Mss inderdaad net iets minder pols, en de tshirt iets minder hard belicht, maar ik vind ze in het algemeen een goede foto.
                Als ge hier al ni tegen kunt, dan kunde evengoe geen foto's meer zien, en ook ni meer naar tv kijken en ook ni meer surfen. Man man, dan mogen wij geen straaljagers meer posten ook, want die bombarderen ook geregeld Palestijnen. En gene schone waterput meer in een weide ook ni?... Waar eindigt dit dan? Pure censuur wordt als je het mij vraagt...
                Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
                Focaldesign

                Comment


                • #9
                  Re: Onder Schot

                  Oorspronkelijk geplaatst door martien
                  verdomme laat dit soort foto's van deze site.
                  Ze hebben geen enkele artistieke waarde , en willen alleen maar shockeren !!!!
                  Ik ga niet praten over mooi zwart/wit.mooie scherpte of zo.
                  Ik word alleen ziek als ik dit zie.
                  Dit hoort hier naar mijn mening NIET thuis
                  Als ik dan de leeftijd van de maker zie krijg ik helemaal kippevel !!!!!!!!
                  oh my god, wa voor een lame reactie is mij dat ...
                  als ge dat al begint te censureren ... komaan bekke serieus blijven é,
                  een foto mag voor controverse zorgen ... en als ge er niet mee omkunt, denk ik idd daje beter uw internetverbinding kan opzeggen hoor ... als ge echt wilt kunde op den duur elke foto verbieden die ni binnen de lijntjes van de gewone portretjes en kiekjes blijven, ...


                  aan de poster, goed beeld, compo is goed, mss iets minder arm links, ik had hem evt vertikaal gemaakt.
                  goede z/w verhouding.
                  Canon Eos 40D + 70-200 f2.8 + 24-70 f2.8 + 50mm 1.8 + 18-55 + 28-90 + 75-300 USM III + Speedlite 420EX
                  http://www.inframe.be

                  Comment


                  • #10
                    Re: Onder Schot

                    'k vind dit wel 'n knappe foto.
                    't moment van publicatie is misschien wat ongelukkig door de recente moorden in Brussel en Antwerpen, maar hey, als daardoor geen foto's meer gepubliceerd mogen worden...
                    www.festivalnoise.be
                    http://www.timmyhaubrechts.be

                    Comment


                    • #11
                      Re: Onder Schot

                      Oorspronkelijk geplaatst door Faan
                      moeten alle foto's een bedoeling hebben
                      Ik vind ze geslaagd, gewoon het beeld op zich. Mss inderdaad net iets minder pols, en de tshirt iets minder hard belicht, maar ik vind ze in het algemeen een goede foto.
                      Als ge hier al ni tegen kunt, dan kunde evengoe geen foto's meer zien, en ook ni meer naar tv kijken en ook ni meer surfen. Man man, dan mogen wij geen straaljagers meer posten ook, want die bombarderen ook geregeld Palestijnen. En gene schone waterput meer in een weide ook ni?... Waar eindigt dit dan? Pure censuur wordt als je het mij vraagt...
                      Alle foto's hebben wel één of andere bedoeling.

                      Deze foto geeft een wel heel erg expliciete actie weer.

                      Het is niet zomaar een landschap, macro, evenement of noem maar op.

                      Daarom begrijp ik ook de reactie van sommige mensen hier en zelf had ook zo iets van, moet dit nu.

                      Daarom ook mijn vraag aan hij die de foto genomen heeft, bedoel je er iets mee of heb je een andere reden om een onderwerp zoals dit te plaatsen.

                      Met censuur heeft dit niets te maken. Ik veronderstel dat de hevige pro reacties dan ook komen van jonge mensen, die willen wel eens choqueren.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Onder Schot

                        Er zijn heel veel oude/hedendaagse, jonge/oude kunstenaars die doorheen hun werk shokeren. Doet hun werk daarom af aan kwaliteit? Nee. Willen ze altijd persé iets vertellen met wat ze naar voor brengen? Nee. En het lijkt me ook dat de kritiek zich nu harder opstapeld na de afgelopen gebeurtenissen in Antwerpen dan dat die zou zijn als deze foto zich voor die tijd zou hebben geplaatst.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Onder Schot

                          mja, ik ben pro, en ik ben jong... en ik denk ook na ...

                          wil dus zeggen alst oorlog is da je geen oorlogsfilm mag draaien, of als
                          er een storm is mogen er geen films over stormen spelen ofzo ? ...

                          common' zeg ... een beetje professionaliteit zou welkom zijn... ipv er direkt iets
                          slecht te gaan achter zoeken of eraan te verbinden ...

                          freedom of the artist ... en kdenk wel da fotografie een kunst is
                          Canon Eos 40D + 70-200 f2.8 + 24-70 f2.8 + 50mm 1.8 + 18-55 + 28-90 + 75-300 USM III + Speedlite 420EX
                          http://www.inframe.be

                          Comment


                          • #14
                            Re: Onder Schot

                            Knappe uitdrukking van het model! Mischien wat meer kolf van het wapen in beeld, denk dat het een nepwapen is niet? In dfe scene op zich zie ik absoluut geen graten, artistieke vrijheid laten we dit aub niet verloren gaan. Zou evengoed voor een campagne tegen geweld kunnen dienen. (imho)

                            Een forum dient dacht ik toch om te argumenteren over het gegeven onderwerp, hier zijnde een knappe foto.
                            Grts Janvangent

                            Nogmaals STERK
                            Last edited by janvangent; 25 mei 2006, 10:26.
                            Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

                            Comment


                            • #15
                              Re: Onder Schot

                              Zeer knappe foto! Goede dramatische belichting en uitdrukking van het model. Alleen zijn de ogen misschien wat te donker. Ik zou ook iets dichter croppen langs links, zoals al is gesuggereerd.

                              Oorspronkelijk geplaatst door Hansel
                              Technisch wel OK maar geen genot om naar te kijken en dat moet een foto imo wel zijn.
                              Daar ben ik het helemaal niet met eens! Fotografie moet emoties opwerpen als het op zijn sterkst wil zijn, en dat lukt hier aan de reacties te merken zeer goed. Foto's moeten niet altijd plezant zijn om naar te kijken, kunst moet ook kunnen confronteren.

                              Comment

                              Working...
                              X