Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wijnproeverij

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Wijnproeverij

of ? Laat maar komen
    flickr

Re: Wijnproeverij

Ik ruik en proef niks, hoe kan ik dan of zeggen

Comment

Had hem iets ruimer geomen dat de arm er geheel op stond.
      Tikkie scherper had ook gemogen.
      Oordeel:
      http://www.fotohans.eu

Comment

Mattias,

Het onderwerp prima

Alleen je scherpte ligt ietwat fout denk ik, maar is mijn eigen mening hoor

Doe verder

Comment

ik denk dat de scherpte wel goed op het glas ligt doch misschien wat minder ruimte boven het hoofd zou misschien de compo ten goede komen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door v.d.bulcke
            ik denk dat de scherpte wel goed op het glas ligt doch misschien wat minder ruimte boven het hoofd zou misschien de compo ten goede komen

Yes indeed, je kan zelfs de tranen vd wijn zien in het glas .Bij mij op scherm lijkt de wijn echter nogal waterachtig van kleur.
            Nikon D70s °°°°° BD0517BE

"Whatever you do will be insignificant, but it is very important that you do it." -Gandhi

Comment

Idd jullie hebben wel een punt over de scherpte. Scherpste deel is idd het glasn gezicht is iets minder scherp door de kleine DOF op F2.8 lijkt me.

Is trouwens "Gravitas" die hij aan het proeven is, Nieuw-Zeelandse Chardonney als ik mij niet vergis. De kleur is heel licht, dus ik denk wel dat de witbalans "snor" zit
              flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door guRuh
                Idd jullie hebben wel een punt over de scherpte. Scherpste deel is idd het glasn gezicht is iets minder scherp door de kleine DOF op F2.8 lijkt me.

Is trouwens "Gravitas" die hij aan het proeven is, Nieuw-Zeelandse Chardonney als ik mij niet vergis. De kleur is heel licht, dus ik denk wel dat de witbalans "snor" zit
                Wanneer wijnproeverij met BD, jij organiseert en betaalt en wij nemen foto's

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door beauceron
                  Wanneer wijnproeverij met BD, jij organiseert en betaalt en wij nemen foto's
                  Ik kom
                  Nikon D70s °°°°° BD0517BE

"Whatever you do will be insignificant, but it is very important that you do it." -Gandhi

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door saintemilion
                    Ik kom
                    En voor mij een "Couvents des Jacobins"

Comment

Working...
                    X