voor mij ook de laatste de beste, wat de bh betreft van de eerste opname, ben dan geen vrouw, maar denk het een passende is hoor, alleen in zo,n houding: lijkt ie tè groot???.(Corien met mij eens).
grt,bouk.
Dit is gemaakt voor internet met de galerie functie in ps e2. Dat maakt de foto’s iets donkerder en minder schep. Maar het gros van de mensen heeft toch de monitor helemaal verkeerd staan dus ik maak mij er niet zo druk over. Zolang de afdruk die uit een Agfa D-lab 1 komt rollen maar perfect is toch.
Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII
Maar het gros van de mensen heeft toch de monitor helemaal verkeerd staan dus ik maak mij er niet zo druk over.
Je zit hier wel niet bij 'het gros van de mensen'
Je zit wel op een fotoforum dat volgens mij de lat redelijk hoger legt dan andere forums.
Sorry, verkeerde 'persoonlijke' instelling hoor.
Natuurlijk hier zitten wij allemaal met dure tot niet te betalen (of toch wel voor die gene) monitors. Die dan ook nog eens netjes gekalibreerd zijn. Maar ik bedoel dan even het gemiddelde familielid of een andere bezoeker die zich niet met fotografie bezig hou zoals ons.
Maar ik zal vanavond eens een andere manier proberen kijken of dat beter resultaat geeft. Ik wijs nu de originele psd bestanden aan om een webgalerie van te maken. Dus misschien is het wel beter om het eerst zelf te verkleinen naar een jpg en die dan aanwijzen voor de web aanmaak. Want natuurlijk hebben jullie gelijk dat het zonde is als de originele wel scherp is maar de web versie niet.
Canon EOS 7D mark II & EOS 40D | 50mm f1.8 | 24-70mm f2.8 | 70-200mm f4 | 300mm f4 | 1.4xII
Niks mis met de kwaliteit van de plaatjes op mijn goedkoop schermpje van philips. Haarscherp en mooi.
BH is niet te groot .. komt omdat ze zich 'uitrekt'.
Foto2 voor mij. Mooiste pose imho. met net dat stukje licht op het oog dat het nodig heeft.
Tja die 18+ ik zie dat hier zo vaak voorbij komen als er ook maar iets te zien is op een foto wat op een borst lijk. Dat ik dat gewoon heb over genomen. Maar ik ben het wel met je eens, het slaat nergens op. De gene die naakt willen zien kijken wel op andere sites. En ik wil natuurlijk reacties. Maar dan wel over de foto. En niet over een blote borst.
@ Madmax, leuk dat je vind dat er niks mis is met de kwaliteit van de foto’s. Maar ik ben er toch nog mee in de weer geweest. En nu is het beter. Dus kijk nog eens.
Comment