Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24"
@ Janvangent: nenee, modelleke met mijn materiaal, de HGU-55/P helm en MBU-12/P zuurstofmasker waren van iemand anders. Ik heb trouwens mijn naam van de ISAF nametag verwijderd, zou nog mooi staan met Jessy's naam erbij...
@ Hansel, dat was eigenlijk wel de bedoeling, de softbox in de ogen vind ik persoonlijk mooier dan gewoon zwarte pupillen. En een spot werd geplaatst op de helm om ook daar een reflectie te krijgen in de zwarte visor.
De set was in het begin rommeliger, en dat was dan net iets te rommelig, ze kwam niet meer los van de achtergrond.
Inderdaad de kleuren van de handen zijn te groot vershil met het gesminkte gezichtje, dat had ik zelfs al getypt net boven die foto... Die heb ik ondertussen aangepast in photoshop, deze foto's hier zijn enkel geconverteerd uit RAW en dan geresized in een kader. Die mond vind ik nu persoonlijk niet zo getrokken hoor, maar das mijn mening, als het zo overkomt, dan kan het zo zijn natuurlijk.
Ik heb altijd de neiging om eerst te typen wat ik denk en dan al de tekst te lezen... Door deze methode heb ik zeker niet de neiging om bevooroordeeld te zijn door andere hun comment...
Excuse me???? Sinds wanneer mogen persoonlijke aanvallen MODS????
En als je zo redeneert, zouden er maar heel weinig mensen op dit forum mogen commentaar geven op een foto.
En ik zou graag iets posten die kwalitief hoger ligt en mezelf heel mooi voorstelt, maar ja modellen mogen niks posten. Dus je zult nog ff geduld moeten hebben!
Excuse me???? Sinds wanneer mogen persoonlijke aanvallen MODS????
Persoonlijke aanval? Overdrijft ge niet een kleeeein beetje?
Ik ben hier een "lurker" maar deze keer voel ik me toch geroepen om te zeggen; DH heeft wel ergens een punt.
Ik bedoel; de meeste kritiek is nuttig om van te leren. Maar jouw kritiek is vaak geen verrijking voor de fotograaf, omdat je dikwijls gewoon je persoonlijke smaak en voorkeur geeft. En wat daarbij niet aansluit maak je met de grond gelijk...
Vandaar DH zijn reactie denk ik. En ook de reacties in je eigen post.
Comment