Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Jessy - Tiger, Tiger, Tiger [deel 1]

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Jessy - Tiger, Tiger, Tiger [deel 1]

Hier hebben de handen nog een ander kleur dan het gezicht door makeup, zal ik vanavond of morgen wel nog aanpassen...

Morgen nog 2 andere
    Equine & Dance photography by Stefaan Ellebaut website | Facebook
    Focaldesign

Re: Jessy - Tiger, Tiger, Tiger [deel 1]

een echte "kapitein" bij omze LUM?
    Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

pardon Faan

Comment

Heel prof. daarom ook maar even een kleine opmerking. Lichtreflectie in de ogen op andere delen (helmen).
        Maar
        http://www.fotohans.eu

Comment

@ Janvangent: nenee, modelleke met mijn materiaal, de HGU-55/P helm en MBU-12/P zuurstofmasker waren van iemand anders. Ik heb trouwens mijn naam van de ISAF nametag verwijderd, zou nog mooi staan met Jessy's naam erbij...

@ Hansel, dat was eigenlijk wel de bedoeling, de softbox in de ogen vind ik persoonlijk mooier dan gewoon zwarte pupillen. En een spot werd geplaatst op de helm om ook daar een reflectie te krijgen in de zwarte visor.
          Focaldesign

Comment

JAGOEWEERE
            natwork.be

Comment

Ze ziet er me iets te clean uit... Mag best wat rommeliger naar mijn gedacht... Zoals minder opvallende make-up en setting wat meer laten opvallen!

Voor de rest stoort het me redelijk hard dat er heel wat verschil is tussen handen en gezichtskleur... En heeft ze wat gespannen trek rond de mond.

Dus als je akkoord zou gaan met deze dingen, misschien keer opnieuw doen dan?

Greetz
              Dj

Comment

De set was in het begin rommeliger, en dat was dan net iets te rommelig, ze kwam niet meer los van de achtergrond.
                Inderdaad de kleuren van de handen zijn te groot vershil met het gesminkte gezichtje, dat had ik zelfs al getypt net boven die foto... Die heb ik ondertussen aangepast in photoshop, deze foto's hier zijn enkel geconverteerd uit RAW en dan geresized in een kader. Die mond vind ik nu persoonlijk niet zo getrokken hoor, maar das mijn mening, als het zo overkomt, dan kan het zo zijn natuurlijk.
                Focaldesign

Comment

Ik heb altijd de neiging om eerst te typen wat ik denk en dan al de tekst te lezen... Door deze methode heb ik zeker niet de neiging om bevooroordeeld te zijn door andere hun comment...

Comment

Ik heb alles gelezen hierboven en ik denk dat ze gewoon goed zijn alle drie!
                    Groet Nosomoho :NIKON D300 / 18-200 AF-S ED / http://nasama.fotki.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Djamila
                      Voor de rest stoort het me redelijk hard dat er heel wat verschil is tussen handen en gezichtskleur... En heeft ze wat gespannen trek rond de mond.
                      Dj
                      de visagistes zouden meer dan 't gezicht moeten poederen
                      anders heb je altijd da verschil
                      en via nabewerking dat in orde krijgen is ni zo simpel

jij bent wel altijd streng voor een ander
                      maar wanneer gaan we ne keer iets deftigs zien van jou ?
                      Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                      Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Excuse me???? Sinds wanneer mogen persoonlijke aanvallen MODS????

En als je zo redeneert, zouden er maar heel weinig mensen op dit forum mogen commentaar geven op een foto.

En ik zou graag iets posten die kwalitief hoger ligt en mezelf heel mooi voorstelt, maar ja modellen mogen niks posten. Dus je zult nog ff geduld moeten hebben!

Comment

Cessante causa cessat effectus
                          Website: http://www.d-eye.be

Comment

Persoonlijke aanval? Overdrijft ge niet een kleeeein beetje?

Ik ben hier een "lurker" maar deze keer voel ik me toch geroepen om te zeggen; DH heeft wel ergens een punt.

Ik bedoel; de meeste kritiek is nuttig om van te leren. Maar jouw kritiek is vaak geen verrijking voor de fotograaf, omdat je dikwijls gewoon je persoonlijke smaak en voorkeur geeft. En wat daarbij niet aansluit maak je met de grond gelijk...

Vandaar DH zijn reactie denk ik. En ook de reacties in je eigen post.

Comment

de eerste spreekt mij 't meeste aan

en liever nr2 dan nr3

heb je al iets gevonden voor die handen ?
                              Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                              Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

Comment

Working...
                              X