Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Van diene eerste krijg ik honger, net een stapeltje appelschijven die gekarameliseerd zijn in de oven
Een simpel onderwerp door de G6 van Vicky = succes gegarandeerd
Moeten we hier eigenlijk nog iets aan toe te voegen?
Oh ja, wanneer maak je een 'details uit de tuin kalender'? Dit lijk mij een grandioos idee! (ref. jouw kalender van vorig jaar met stillevens van landschappen)
Twee threads samen zijn al 6 mooie foto's, nog 6 te gaan....
Van diene eerste krijg ik honger, net een stapeltje appelschijven die gekarameliseerd zijn in de oven
Een simpel onderwerp door de G6 van Vicky = succes gegarandeerd
Moeten we hier eigenlijk nog iets aan toe te voegen?
Oh ja, wanneer maak je een 'details uit de tuin kalender'? Dit lijk mij een grandioos idee! (ref. jouw kalender van vorig jaar met stillevens van landschappen)
Twee threads samen zijn al 6 mooie foto's, nog 6 te gaan....
Voor de kalender van 2006 is dit voorstel te laat want de foto's zijn al doorgeven aan de drukker. 'k Hoop dat er al kalenders zullen klaar zijn tegen 19 november Dus wie er graag eentje heeft die laat maar iets weten dan breng ik ze wel mee naar de vergadering in Sint Truiden
Waar haal je toch al die inspiratie vandaan???
Knappe beelden
Eerste kan ik in het geheel niet thuisbrengen , voor 2 gok ik op Euonymus Alatus en voor drie op Acacia
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Waar haal je toch al die inspiratie vandaan???
Knappe beelden
Eerste kan ik in het geheel niet thuisbrengen , voor 2 gok ik op Euonymus Alatus en voor drie op Acacia
de 1ste kan ik ook helemaal niet plaatsen! mooie reeks !!!
En voor wie het graag weet hier de namen van de struiken en bomen.
nr 1 Cordyline australia atropurpurea : een niet-winterharde plant die al jaren in de zomer in pot in mijn tuin staat en als de onderste bladeren afvallen geeft dit barsten (juist Ludo V ) in de stam
nr 2 Hydrangea Villosa : niet de gewone maar die met viltige bladeren en de onderste takken vellen af
nr 3 Aralia elata of duivelswandelstok : een woekeraar maar mooie boom met doornen op de stam en takken.
Comment