Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een soort afscheid met gemengde gevoelens . . .

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Een soort afscheid met gemengde gevoelens . . .

Ik heb gisteren pas ontdekt dat dit forum eind augustus verdwijnt.
    Het was een voorrecht om hier veel te mogen bijleren van gelijkgestemde medefotohobbyisten.
    Ik zal het forum missen en geef toe dat ik in facebook wat verloren loop . . .

Nog veel fotoplezier en misschien tot later ergens, wie weet waar . . . . . . . . . .
    Ik post vandaag nog een soort afscheidsknutselwerkje in mijn favoriete forumonderdeel .

Het einde: foto nr. 36 van een filmrolletje
    BD: een digitaal cameraatje
    Spin: dit mooi in categorieën verdeeld forum zal er binnenkort niet meer zijn

Zoals altijd, bedankt om nog eens even te komen kijken en het allerbeste!
    Luc

Een heel mooi/knap creatief geheeld, Luc... En bedankt voor je aanwezigheid en de moeite die je bijna altijd nam om te reageren...

Rob,

Comment

Ik ben nu pas tot het besef gekomen dat dit forum bijna ten einde is. Dit kwam voor mij als een donderslag bij heldere hemel. Dit vind een bijzonder spijtige zaak. Ik volgde een categorie of vier maar hoe moet ik dit nu doen op Facebook? Volgens iemand zou je toch een categorie kunnen aanduiden in Facebook maar dat vind ik nu niet terug. ’t Zal dus voortdurend scrollen zijn ofwel de zoekfunctie gebruiken. Komt er nog bij dat facebook je foto’s kan gebruiken voor allerlei doeleinden zolang je geen protest aantekent. ’t Zal flink wennen worden ofwel een andere forum gaan zoeken. Maar zijn er wel andere forums die de moeite zijn?

Comment

Wat een origineel beeld. Knap.
        Ik had eigenlijk ook nog niet door dat het forum compleet ging verdwijnen tot ik de laatste posts hier las. Bijzonder spijtig...
        Maar 't is wat het is...

Comment

Ik heb al eens een foto op facebook geplaatst als test onder #bdstilleven. Het werkt, maar zakt snel weg in de massa, tenzij je via de # zoekt.
          Verder kom ik na een het geven van commentaar via terug soms ergens totaal anders uit. Zal toch wennen en leren zijn . . . .

Comment

Ja het is wennen, maar het wordt beter met de tijd.
            Alhoewel, ik heb gisteren moeten bewijzen op facebook dat ik een mens was: puzzel oplossen en een selfie nemen waar ik bepaalde bewegingen met mijn hoofd op commando moest uitvoeren.
            Anders werd mijn account verwijderd. Op BD heb ik dat probleem niet gehad
            PS: ik ben wel geslaagd, en mag terug op facebook
            Zie ook flickr

Comment

Inderdaad het is zo spijtig, in mijn vrije tijd was BD een ontspanning,
              Zelf heb ik nooit lessen gevolgd helemaal niets, alles leerde ik op BD door opbouwende kritiek, zelfs op foto's van andere volgde ik commentaar om te leren,
              jawel ik vind het erg
              GROETJES ROSIE
              Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
              panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Als je in Facebook op tab "media" klikt heb je snel overzicht van de geposte foto's en kun je snel naar die post gaan door er op te klikken. Ikzelf maak er ook een gewoonte van om een # toe te voegen aan iedere post.

Comment

Ikzelf gebruik ook hashtags op facebook, meer bepaald #bdmacro als alternatief voor deze forum sectie. Het zou interessant zijn als de BD leiding een vaste set van hashtags zou definieren zodat iedereen die dat wil dezelfde tags gebruikt voor gelijkaardige content.
                  Zie ook flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LudwigC Bekijk bericht
                    Ikzelf gebruik ook hashtags op facebook, meer bepaald #bdmacro als alternatief voor deze forum sectie. Het zou interessant zijn als de BD leiding een vaste set van hashtags zou definieren zodat iedereen die dat wil dezelfde tags gebruikt voor gelijkaardige content.
                    Ludwig,

Daar wordt aan gewerkt ...

Jaja

Verstuurd vanaf mijn SM-A725F met Tapatalk

Voorzitter Belgiumdigital VZW - Nikon Z6II, Sony A7IV, Canon G5XMkI, Olympus E-M1MkII, allen met wat glaswerk ...
                    Mijn webalbums: https://www.flickr.com/photos/jajabd/sets/ Mijn weblog: http://jajabd.wordpress.com

Belgiumdigital: uw digitale thuishaven!

Comment

Bedankt jaja voor je reactie, schitterend!
                      Zie ook flickr

Comment

Ikzelf ben niet zo een Facebook-fan en zal het forum missen. Het wordt aanpassen. Het gebruik van Facebook brengt privacyrisisco's mee. Persoonlijke gegevens worden verzameld en gedeeld. Veel gebruikers vinden het lastig om goed inzicht te krijgen in wie hun informatie kan zien en wat Facebook ermee doet. Zo bepaalt Facebook voor een groot deel wat je ziet op basis van commerciële belangen. Wat ik in eerste instantie zal missen is de structuur van het forum. Ik heb de indruk (ik kan mij vergissen) dat Facebook één rommeltje is, waar een kat haar jongen niet meer terugvindt.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucasM. Bekijk bericht
                          Ikzelf ben niet zo een Facebook-fan en zal het forum missen. Het wordt aanpassen. Het gebruik van Facebook brengt privacyrisisco's mee. Persoonlijke gegevens worden verzameld en gedeeld. Veel gebruikers vinden het lastig om goed inzicht te krijgen in wie hun informatie kan zien en wat Facebook ermee doet. Zo bepaalt Facebook voor een groot deel wat je ziet op basis van commerciële belangen. Wat ik in eerste instantie zal missen is de structuur van het forum. Ik heb de indruk (ik kan mij vergissen) dat Facebook één rommeltje is, waar een kat haar jongen niet meer terugvindt.
                          Ik heb daar geen problemen mee met die privacyrisico's. Iedereen mag gerust weten hoe ik heet, hoe ik er uitzie, waar ik woon, enz... Ik weet zeker dat ik nooit een bv zal worden en ik denk ook niet dat er binnenkort van die gekke fans aan mijn voordeur zullen staan. Facebook is inderdaad helemaal anders. Ik heb het intussen al enkele dagen uitgeprobeerd en het valt best mee. Het handige overzicht is wel weg maar als je iets zoekt kun je dat makkelijk terug vinden. Je let ook meer op andere foto's en andere genre's van fotografie.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
                            ............................................
                            Het einde: foto nr. 36 van een filmrolletje
                            BD: een digitaal cameraatje
                            Spin: dit mooi in categorieën verdeeld forum zal er binnenkort niet meer zijn
                            .................................
                            Creatieve foto met een pakkend verhaal erbij.

​​

Comment

Knap bedacht en in mekaar gestoken Luc !
                              Misschien hoor je soms nog van mij al ben ik daar niet goed in ... zit je soms ook, op Flickr ?
                              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                              X