Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

2 parende Elzenhaantjes.... laatste foto...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• 2 parende Elzenhaantjes.... laatste foto...

Ik snap dat jullie niet op elke foto reageren en applaudisseren, vind ik ook helemaal niet erg, dat begrijp ik wel.
    Ik hoop alleen dat jullie tot het eind van de maand (mocht ik nog zo lang doorgaan) nog even kunnen genieten van mijn foto-archief, daarna (na de sluiting van fotoforum) zijn jullie voorgoed van mij af, haha...
    Facebook is sowieso geen optie, dat heb ik jaren geleden al achter mij gelaten. Misschien dat ik dan (weet het nog niet zeker) wat meer aandacht ga geven aan mijn Flickr site.. Natuurfreak | Flickr en kom ik nog wat oude leden tegen...

Nu de foto's: 2 parende elzenhaantjes.

ps ik zit me nu net te bedenken.. het is nu wel goed zo, dit is de laatste foto van mij....
    Dank allen, dank forum!!

Rob,

Last edited by natuurfreak; 31 juli 2025, 20:36.

Knappe, niet overdreven erotische, foto. Ik heb gisteren pas ontdekt dat dit forum eind augustus verdwijnt.
    Het was een voorrecht om hier veel te mogen bijleren van gelijkgestemde medefotohobbyisten.
    Ik zal het forum missen en geef toe dat ik in facebook wat verloren loop . . .
    Nog veel fotoplezier en misschien tot later ergens, wie weet waar . . . . . . . . . .
    Ik post vandaag nog een soort afscheidsknutselwerkje in mijn favoriete forumonderdeel .

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LucFT Bekijk bericht
      Nog veel fotoplezier en misschien tot later ergens, wie weet waar . . . . . . . . . .
      Ik post vandaag nog een soort afscheidsknutselwerkje in mijn favoriete forumonderdeel .
      Thanks Luc.... Ik zit me net te bedenken, voor mij is het ook wel goed zo..... dit is mijn laatste foto.....

Rob,

Comment

Heel mooie afscheidsfoto.
        Maar ik denk dat er nog gaan komen want we zijn nog geen eind augustus.
        En moest dit toch de laatste zijn, bedankt Rob voor alle goede raad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
          Heel mooie afscheidsfoto.
          Maar ik denk dat er nog gaan komen want we zijn nog geen eind augustus.
          En moest dit toch de laatste zijn, bedankt Rob voor alle goede raad.
          Thanks, Chris.... Ook genoten van jou foto's en goede raad.... TOP.. echt wel jammer dat het stopt... ga jullie zeker missen...
          ik zal denk ik nog wel reageren tot eind augustus... maar jullie hebben inmiddels wel een beeld gekregen van mijn archief... ik denk niet dat ik nog veel toe te voegen heb, en bovendien begon ik me al ongemakkelijk te voelen met al die foto's uploaden

Rob,

Comment

Knap, je hebt ons echt wel super verwend met jouw knappe beelden en ik ga zeker regelmatig snuffelen in jouw Flickr beelden...

Ik verpink een traan bij het verdwijnen van dit forum en ik vind het jammer dat je nu stopt maar ik begrijp het wel ! Tot op Flickr dan
            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Knap, je hebt ons echt wel super verwend met jouw knappe beelden en ik ga zeker regelmatig snuffelen in jouw Flickr beelden...

Ik verpink een traan bij het verdwijnen van dit forum en ik vind het jammer dat je nu stopt maar ik begrijp het wel ! Tot op Flickr dan
              Thanks Frans...
              ik ga toch nog even door tot het einde... later zal ik wat meer aandacht besteden aan mijn Flickr site... zal daar nog wat gaan plaatsen... en mocht ik weer echt gaan fotograferen voor nieuw materiaal dan zal ik het daar plaatsen.... Op facebook ben ik niet te vinden...

we kennen elkaar al lang op dit forum.... jouw commentaar is altijd zeer gewaardeerd... en je foto's waren ook altijd een genot om naar te kijken met veel gevoel gemaakt....

Rob,

Comment

Working...
              X