Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
het water komt mooi en zacht over, de spiegeling komt ook goed over... wat ik wel erg jammer vind is de overbelichting van de gele plomp... je zou een beter tijdstip kunnen uitkiezen, volle zon is vaak kansloos om dit goed in beeld te brengen... maar mooi weer met af en toe een wolkje voor de zon is het juiste moment... of natuurlijk vroeg in de ochtend of laat in de avond, bijv. gouden uurtje..
de pano-achtige compo vind ik persoonlijk niet echt fijn kijken...
Kortom: er zit echt wel potentie in deze foto maar om de voor mij eerder genoemde redenen laat de foto wat belangrijke steken vallen..
het water komt mooi en zacht over, de spiegeling komt ook goed over... wat ik wel erg jammer vind is de overbelichting van de gele plomp... je zou een beter tijdstip kunnen uitkiezen, volle zon is vaak kansloos om dit goed in beeld te brengen... maar mooi weer met af en toe een wolkje voor de zon is het juiste moment... of natuurlijk vroeg in de ochtend of laat in de avond, bijv. gouden uurtje..
de pano-achtige compo vind ik persoonlijk niet echt fijn kijken...
Kortom: er zit echt wel potentie in deze foto maar om de voor mij eerder genoemde redenen laat de foto wat belangrijke steken vallen..
Rob,
Hier kan ik wat mee! bedankt Rob!
vriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
graag gedaan, we zitten hier ook op een fotoforum voor opbouwende kritiek om van elkaar te leren, niemand is ooit uitgeleerd... Het is hier tenslotte geen afkraakforum daar heeft niemand wat aan.
Comment