Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Het uitsluipen van een libel.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Knap en leerrijk beeld, top!

Comment

Prachtige foto.
      Grote foto’s zijn natuurlijk de max maar soms toch vervelend. Zoals bv je een tablet gebruikt om het forum te bezoeken en te reageren. Daarom los ik het nu op door 2 foto’s te plaatsen. Eentje van 1024 pixels groot om hier te tonen, en eentje van 1920 groot. Die laatste kun je dan bekijken door op de link onder de eerste foto te klikken. Ik weet het ’t is extra werk maar volgens mij veel mooier. Vooral ook als de foto in de Hall of fame terecht komt is het mooier moesten alle foto’s dezelfde maximum grootte hebben zoals vroeger.

Comment

Prachtfoto! Het geduld is meer dan beloond! Ook schitterend qua detail en scherpte.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
          Prachtige foto.
          Grote foto’s zijn natuurlijk de max maar soms toch vervelend. Zoals bv je een tablet gebruikt om het forum te bezoeken en te reageren. Daarom los ik het nu op door 2 foto’s te plaatsen. Eentje van 1024 pixels groot om hier te tonen, en eentje van 1920 groot. Die laatste kun je dan bekijken door op de link onder de eerste foto te klikken. Ik weet het ’t is extra werk maar volgens mij veel mooier. Vooral ook als de foto in de Hall of fame terecht komt is het mooier moesten alle foto’s dezelfde maximum grootte hebben zoals vroeger.
          Guido kwam met deze oplossing...... ik weet niet of dat ook op een tablet werkt..?

Oorspronkelijk geplaatst door Geyst Bekijk bericht
          als je op de foto klikt komt die op maat van jouw scherm.

Comment

Ah inderdaad op een tablet werkt het. Enkel in de HoF is het nog jammer dat er verschillende groottes zijn.

Comment

Working...
            X