Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een stoere houding aannemen.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een stoere houding aannemen.

Nimf van een struiksprinkhaan, ik heb bewust niet de totale voelsprieten in beeld genomen, voegt voor mij niks toe, krijg je een veel kleinere sprinkhaan te zien.
    Het gaat mij meer op de details van de body/koppie dan om de voelsprieten.

Rob,

Weer een mooi geheel, frisse kleuren, veel details en een aangenaam scherpteverloop.

Comment

Mooi scherp op de snoet. Maar beter was dat het er volledig op stond. Bovenaan de sprieten ontbreekt ee' stukje
      http://www.photo-patricske.be
      Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
        Mooi scherp op de snoet. Maar beter was dat het er volledig op stond. Bovenaan de sprieten ontbreekt ee' stukje
        Ik heb uitgelegd waarom ik hier bewust voor gekozen heb, ik heb er wel een aantal waarbij de voelsprieten er helemaal op staan, maar dan krijg je een heel ander soort foto, (nimf wordt dan veel kleiner) misschien post ik die van de week wel. Thanks

Rob,

Comment

Knap werk !
          Mvg Philip

Comment

Weer een hele knappe. Die kijkt je indringend aan, ookal moest ik even zoeken naar zijn ogen (wellicht vanwege zijn drukke zwart-groen patroon)

Comment

Knappe foto !
              Christof Laeremans

Comment

Weer een hele mooie,
                en inderdaad met hun lange voelsprieten, volledig op de foto, blijft er maar een klein sprinkhaantje over
                GROETJES ROSIE
                Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Working...
                X