Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Formica polyctena of Kale bosmier.

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• [Oordeel] Formica polyctena of Kale bosmier.

Vandaag met de eco-zoekhonden gaan trainen om koepelnesten van mieren op te sporen. Deze moest op de foto.
    Mijn belichting moet nog meer diffuus worden.

by Guido Franssens, on Flickr
    Geyst

Mooi, raar dat er verder geen reacties zijn, de opmerking ivm de belichting gaf je zelf al
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

knappe plaat...

Comment

Die staat er echt wel goed op.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
          Mooi, raar dat er verder geen reacties zijn, de opmerking ivm de belichting gaf je zelf al
          Bedankt Frans. Helaas heb ik hier al enkele foto's zonder commentaar. Waarschijnlijk ben ik niet de enige.
          Geyst

Comment

Ik had er in ieder geval geen bijbedoelingen mee. Ik maak me er wel zeker af en toe eens schuldig aan eens niet te reageren, maar dat is zeker niet bewust, is heel moeilijk om alles bij te houden altijd en als het hier net in een heel drukke periode valt, ga ik soms wat willekeurige posts ‘uitpikken’ en reageren maar wil zeker niet zeggen dat ik de andere niet goed vind.
            Dit even ter zijde…

Knappe foto! Idd ietwat hard licht, maar knap scherp waar het moet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jolleke Bekijk bericht
              Ik had er in ieder geval geen bijbedoelingen mee.
              Ik viseer niemand, dan zou ik anders net zogoed mezelf kunnen viseren ... ik vond het gewoon raar dat er op dat beeld niemand reageerde.
              Dat komt vooral voor op momenten dat er veel gepost wordt op korte waardoor een beeld soms wel eens "verdrinkt" onder de massa ... dat is dan eerder zelfs een luxeprobleem

bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht

Ik viseer niemand
                Dat weet ik hoor Frans, was absoluut geen reactie op jouw comment! Ik wou gewoon wat duiding geven van mijn kant uit.
                Soms 'verdrinken' beelden inderdaad onder de massa...

Comment

Deze week is er inderdaad bijzonder veel gepost geweest en voor mij soms moeilijk bij te benen door mijn drukke agenda.
                  Overigens bijzonder mooie foto Guido. Een polarisatiefilter op je lens zou goed van pas gekomen zijn hier.
                  Maar 't is waarschijnlijk zoals bij mij. Ik heb een ingebouwde drop in polarisatiefilter maar 't is 't laatste waar ik aan denk om er aan te draaien als ik mijn foto's neem.

Comment

de polarisatie filter zat erop. De mier was meegelift in de auto. Ze was snel en actief. Een stukje schors in een waterschaal hiel haar enigermate ter plaatse. De natte schors was net teveel voor mijn flitsen.
                    Geyst

Comment

Ik had er in ieder geval geen bijbedoelingen mee
                      Het was zeker niet de bedoeling om een sneer te geven naar iemand. Zelf reageer ik lang niet altijd op een foto's.
                      Foto's zonder commentaar zijn er af en toe, niet alleen van mij. Wilde ik gewoon even kwijt.
                      Geyst

Comment

De scherpte op de mier is prachtig,
                        GROETJES ROSIE
                        Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                        panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Working...
                        X