Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Vandaag met de eco-zoekhonden gaan trainen om koepelnesten van mieren op te sporen. Deze moest op de foto.
Mijn belichting moet nog meer diffuus worden.
Ik had er in ieder geval geen bijbedoelingen mee. Ik maak me er wel zeker af en toe eens schuldig aan eens niet te reageren, maar dat is zeker niet bewust, is heel moeilijk om alles bij te houden altijd en als het hier net in een heel drukke periode valt, ga ik soms wat willekeurige posts ‘uitpikken’ en reageren maar wil zeker niet zeggen dat ik de andere niet goed vind.
Dit even ter zijde…
Knappe foto! Idd ietwat hard licht, maar knap scherp waar het moet.
Ik viseer niemand, dan zou ik anders net zogoed mezelf kunnen viseren ... ik vond het gewoon raar dat er op dat beeld niemand reageerde.
Dat komt vooral voor op momenten dat er veel gepost wordt op korte waardoor een beeld soms wel eens "verdrinkt" onder de massa ... dat is dan eerder zelfs een luxeprobleem
Dat weet ik hoor Frans, was absoluut geen reactie op jouw comment! Ik wou gewoon wat duiding geven van mijn kant uit.
Soms 'verdrinken' beelden inderdaad onder de massa...
Deze week is er inderdaad bijzonder veel gepost geweest en voor mij soms moeilijk bij te benen door mijn drukke agenda.
Overigens bijzonder mooie foto Guido. Een polarisatiefilter op je lens zou goed van pas gekomen zijn hier.
Maar 't is waarschijnlijk zoals bij mij. Ik heb een ingebouwde drop in polarisatiefilter maar 't is 't laatste waar ik aan denk om er aan te draaien als ik mijn foto's neem.
de polarisatie filter zat erop. De mier was meegelift in de auto. Ze was snel en actief. Een stukje schors in een waterschaal hiel haar enigermate ter plaatse. De natte schors was net teveel voor mijn flitsen.
Het was zeker niet de bedoeling om een sneer te geven naar iemand. Zelf reageer ik lang niet altijd op een foto's.
Foto's zonder commentaar zijn er af en toe, niet alleen van mij. Wilde ik gewoon even kwijt.
Comment