Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een Akkerdistelgalboorvlieg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Een mooie opstelling Chris..... wat is dat blauwe ding dat er tussen zit, het is toch geen accordeon om de insecten met muziek in slaap te sussen?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
      Een mooie opstelling Chris..... wat is dat blauwe ding dat er tussen zit, het is toch geen accordeon om de insecten met muziek in slaap te sussen?
      Dat blauwe ding is een macrobalg van Novoflex die ook automatisch de gegevens van de lens doorgeeft naar de camera. Bijzonder goed van kwaliteit maar niet goedkoop. Dat handvat er bovenop heb ik zelf ge-3d-print om het statief makkelijker te kunnen verplaatsen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht

Dat blauwe ding is een macrobalg van Novoflex die ook automatisch de gegevens van de lens doorgeeft naar de camera. Bijzonder goed van kwaliteit maar niet goedkoop. Dat handvat er bovenop heb ik zelf ge-3d-print om het statief makkelijker te kunnen verplaatsen.
        Okey bedankt voor het antwoord.... Jij hebt wel zeer goede technische vaardigheden.... knap hoor..

Rob,

Comment

Toch weer super mooie macro....
          Jou foto's kunnen wel echt in een boek over insecten geplaats worden , misschien is dat al zo
          GROETJES ROSIE
          Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
          panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Weer een heel knap resultaat. Zeer interessant om je opstelling te zien
            Zie ook flickr

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door rosie Bekijk bericht
              Toch weer super mooie macro....
              Jou foto's kunnen wel echt in een boek over insecten geplaats worden , misschien is dat al zo
              Bedankt Rosie. Tot nu toe is dit nog niet gebeurd. Wat niet is kan misschien nog komen maar ik zou niet weten hoe er aan te beginnen. Ik heb al contact gehad met iemand van natuur en bos. Die vond mijn foto's prachtig maar meer is er niet van gekomen. Misschien moet ik mijn foto's nog meer promoten op sociale media?

Comment

Working...
              X