Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een Akkerdistelgalboorvlieg
Collapse
X
-
-
zoals de voorgaande beelden: onderwerp en omgeving knap in beeld gebracht.
Een vraag: als dit een stack is van 115 beelden, hoe hou je die beesten dan zo lang stil? (spannende film tonen ?)
mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtzoals de voorgaande beelden: onderwerp en omgeving knap in beeld gebracht.
Een vraag: als dit een stack is van 115 beelden, hoe hou je die beesten dan zo lang stil? (spannende film tonen ?)
Groetjes,
Patric
http://www.photo-patricske.be
Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, Canon EOS R, ..... veel en veel meer zie hier
Comment
-
prachtig en knap resultaat Chris....als ik me goed herinner is dit toch wel een heel klein vliegje...?
ik zie dat jij ook flickr hebt... ondanks dat mijn eigen foto's die ik op het forum toon heel scherp zijn, is dezelfde foto op mijn harde schijf en in PS een stuk scherper.. ik denk dat dit komt doordat flickr een compressie uitvoert?
Vroeger had ik een eigen domeinnaam daar was het geen verlies... Heb jij enig idee hoe dat zou komen en wat ik er tegen kan doen... Misschien op 1024 uploaden? Niet dat ik er echt last van heb dus als er geen oplossing is is het ook goed, maar het scheelt toch wel wat..
Rob,
Comment
-
Prachtig beeld Chris, dergelijke beelden zijn altijd fascinerend om te bekijken
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CMM Bekijk berichtzoals de voorgaande beelden: onderwerp en omgeving knap in beeld gebracht.
Oh ja, had ik al gezegd dat ik een 180mm lens gebruik waardoor ik van iets grotere afstand kan werken.Last edited by chrisvdv; 10 juni 2025, 17:22.
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtprachtig en knap resultaat Chris....als ik me goed herinner is dit toch wel een heel klein vliegje...?
ik zie dat jij ook flickr hebt... ondanks dat mijn eigen foto's die ik op het forum toon heel scherp zijn, is dezelfde foto op mijn harde schijf en in PS een stuk scherper.. ik denk dat dit komt doordat flickr een compressie uitvoert?
Vroeger had ik een eigen domeinnaam daar was het geen verlies... Heb jij enig idee hoe dat zou komen en wat ik er tegen kan doen... Misschien op 1024 uploaden? Niet dat ik er echt last van heb dus als er geen oplossing is is het ook goed, maar het scheelt toch wel wat..
Rob,
Het kan ook zijn dat het komt omdat je browser niet ingezoomd staat op 100%. Uploaden met 1024 resolutie maakt geen verschil.
Om het heel zeker te zijn kun je ook eens in het "beginnershoek" forum een foto die je reeds vroeger geplaatst heb op Flickr naast een zelfde foto plaatsen die je plaatst vanop een privehosting website. Maar het zal dan wel in 1024 resolutie moeten zijn. Moest je geen eigen website hebben kan ik je daar gerust bij helpen.Last edited by chrisvdv; 10 juni 2025, 17:52.
Comment
-
Bedankt voor je uitgebreide uitleg/antwoord, Chris, ik ga er mee aan de slag, dus even experimenteren...mocht ik nog vragen hebben dan hoor je het
Rob,
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
's Morgens in de vroegte gaan, dan heb je de beste slaagkans dat ze stil zitten door de ochtendkou. Geen plotse bewegingen doen en een schietgebedje helpen ook.
Oh ja, had ik al gezegd dat ik een 180mm lens gebruik waardoor ik van iets grotere afstand kan werken.
Ik heb de Sigma 150mm 2.8 macrolens, ook super lens en zeker die afstand vond ik wel belangrijk.
Mooie stack foto trouwens
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door shooter1970 Bekijk bericht
Die 180mm is dat van Nikon of Sigma, ben daar ook gisteren nog naar gekeken?
Ik heb de Sigma 150mm 2.8 macrolens, ook super lens en zeker die afstand vond ik wel belangrijk.
Mooie stack foto trouwens
- Likes 1
Comment
Comment