Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Een beetje lente in mijn tuin

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Een beetje lente in mijn tuin

de bloempjes zijn zo mooi, jammer dat ze zo een kort leven beschoren zijn

bedankt om te kijken of te reageren, frans !

prachtig kleurenspel/scherpte en dof...
    blaadje tikt wel het kader aan had wel iets meer ruimte gemogen, had je daar een reden voor?

Comment

knap beeld, niet alleen wegens de schaal van de kleuren, maar ook wegens de keuze van het scherpstelpunt en de gekozen scherptediepte.
      ik stel me eveneens vragen bij de onderkant. Had die ook graag wat lager gezien.
      mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
      nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
      https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
        blaadje tikt wel het kader aan had wel iets meer ruimte gemogen, had je daar een reden voor?
        Vind ik zelf ook jammer... Ik keek voor de compo eerst op het schermpje, voor kritische scherpstelling door de zoeker en daarbij moet ik de camera per ongeluk iets omhoog gekanteld hebben maar het is gelukkig niet aangesneden, dan had ik dit beeld waarschijnlijk zelfs niet gepost ...
        bedankt voor jullie reacties

Comment

Knappe foto Frans. Als je in dit geval Generative Expand gebruikt in Photoshop om onderaan een stukje toe te voegen is dat volgens mij verantwoord. Ik heb het even uitgetest en het werkt.

Comment

LucFT : Zulke reactie had ik wel verwacht en ik weet wel dat dergelijke dingen met de laatste PS mogelijk zijn maar zelf heb ik geen PS maar zelfs dan zou ik dit niet gaan doen, wat ik niet fotografeerde dat heb ik dan maar niet, zoals in dit geval, ik had mijn opname moeten nakijken en direct de opname hernemen ... dat is vergeleken met de analoge tijden al een luxe waar ik dan weer geen gebruik van maakte.
            Ik zal wel kleine retouches doen binnen het beeld dat ik fotografeerde ... gekke omzettingen of bewerkingen die ik soms eens doe die plaats ik in abstract omdat dat voor mezelf al wel een zekere abstractie is.
            Bedankt Luc ! Ik zal wel een ouderwetse purist zijn he

Comment

Je hebt gelijk Frans. Het is en blijft trouwens een mooie foto. Als die daarbij dan nog eerlijk is, dan siert je dat.

Comment

Working...
              X