Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Een beetje lente in mijn tuin
Collapse
X
-
-
prachtig kleurenspel/scherpte en dof...
blaadje tikt wel het kader aan had wel iets meer ruimte gemogen, had je daar een reden voor?
-
knap beeld, niet alleen wegens de schaal van de kleuren, maar ook wegens de keuze van het scherpstelpunt en de gekozen scherptediepte.
ik stel me eveneens vragen bij de onderkant. Had die ook graag wat lager gezien.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtblaadje tikt wel het kader aan had wel iets meer ruimte gemogen, had je daar een reden voor?
bedankt voor jullie reacties
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
LucFT : Zulke reactie had ik wel verwacht en ik weet wel dat dergelijke dingen met de laatste PS mogelijk zijn maar zelf heb ik geen PS maar zelfs dan zou ik dit niet gaan doen, wat ik niet fotografeerde dat heb ik dan maar niet, zoals in dit geval, ik had mijn opname moeten nakijken en direct de opname hernemen ... dat is vergeleken met de analoge tijden al een luxe waar ik dan weer geen gebruik van maakte.
Ik zal wel kleine retouches doen binnen het beeld dat ik fotografeerde ... gekke omzettingen of bewerkingen die ik soms eens doe die plaats ik in abstract omdat dat voor mezelf al wel een zekere abstractie is.
Bedankt Luc ! Ik zal wel een ouderwetse purist zijn hebedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
-
Comment