Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Harig wilgenroosje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Harig wilgenroosje

Ze waren toen allemaal zo goed als uitgebloeid maar omdat dit laabloeiertje zo mooi lachte kon ik het niet laten er een fotoke van te maken

bedankt om te kijken of te reageren, frans !

mooie invalshoek
    mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
    nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
    https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/

Comment

mooi de scherpte op het hart... mooie foto/licht en bg altijd mooi wat fleurigheid in de tijd dat de natuur zich terugtrekt...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk bericht
        mooi de scherpte op het hart... mooie foto/licht en bg altijd mooi wat fleurigheid in de tijd dat de natuur zich terugtrekt...
        Ik volg
        Groeten Andre

Comment

Mooie foto van dat laatbloeierke
          GROETJES ROSIE
          Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
          panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

Comment

Hier word ik niet warm van Frans. Ik heb al veel beter gezien van jou. Harde schaduwen op blaadjes, iets te beperkte scherpte, redelijk donkere maar mooie achtergrond. Dan heb je nog die stengeltjes die juist eindigen achter het bloemblaadje. Kan best zijn maar oogt niet juist. Hopelijk ben ik niet te hard in mijn commentaar.

Comment

Eerste idee bij het zien van dit bloempje : mooi
              Tweede idee bij wat langer kijken : blijft mooi
              grt
              Gerrit

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
                Hier word ik niet warm van Frans. Ik heb al veel beter gezien van jou. Harde schaduwen op blaadjes, iets te beperkte scherpte, redelijk donkere maar mooie achtergrond. Dan heb je nog die stengeltjes die juist eindigen achter het bloemblaadje. Kan best zijn maar oogt niet juist. Hopelijk ben ik niet te hard in mijn commentaar.
                Het enige waar ik u in volg: ik had het misschien iets zachter kunnen afwerken, de rest is puur natuur, niks studioachtigs of zo en gewoon naar mijn gevoel.
                Als ik dat zo lees ben je dan van andere van mijn beelden alwel warm geworden, dat is toch een positieve noot

bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Working...
                X