Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Harig wilgenroosje
Collapse
X
-
-
mooie invalshoekmijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
mooi de scherpte op het hart... mooie foto/licht en bg altijd mooi wat fleurigheid in de tijd dat de natuur zich terugtrekt...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door natuurfreak Bekijk berichtmooi de scherpte op het hart... mooie foto/licht en bg altijd mooi wat fleurigheid in de tijd dat de natuur zich terugtrekt...Groeten Andre
Comment
-
Hier word ik niet warm van Frans. Ik heb al veel beter gezien van jou. Harde schaduwen op blaadjes, iets te beperkte scherpte, redelijk donkere maar mooie achtergrond. Dan heb je nog die stengeltjes die juist eindigen achter het bloemblaadje. Kan best zijn maar oogt niet juist. Hopelijk ben ik niet te hard in mijn commentaar.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk berichtHier word ik niet warm van Frans. Ik heb al veel beter gezien van jou. Harde schaduwen op blaadjes, iets te beperkte scherpte, redelijk donkere maar mooie achtergrond. Dan heb je nog die stengeltjes die juist eindigen achter het bloemblaadje. Kan best zijn maar oogt niet juist. Hopelijk ben ik niet te hard in mijn commentaar.
Als ik dat zo lees ben je dan van andere van mijn beelden alwel warm geworden, dat is toch een positieve noot
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
Comment
Comment