Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
rood met stipjes
Collapse
X
-
-
Zo goed als perfecte foto op een paar kleine detailtjes na.
Ja, wat betreft die schittering. Dat is moeilijk om dat helemaal te voorkomen.
Het beste is nog om gebruik te maken van een diffuser.
Ik maak veel gebruik van een ronde uitvouwbare diffuser van 1m in doorsnede.
Kwestie is om een heel lichte soort te vinden die toch voldoende licht doorlaat.
De mijne houdt nog iets teveel licht tegen en dan moet ik bijlichten met mijn ledlicht.
-
Heel mooi hoor.
Mij stoort de weerspiegeling niet, die is er gewoon en hoort bij glanzende oppervlakken. Vergelijk het met een catchlight in de ogen bij een portretfoto, dat is een pluspunt.
ik weet niet of het werkt, maar je zou kunnen proberen om het wat te verminderen, als je dat liever hebt, met een polarisatiefilter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Paul eos Bekijk berichtIk twijfel niet aan je foto, het is een hele mooie. Die weerspiegeling stoort mij ook niet.groetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk berichtZo goed als perfecte foto op een paar kleine detailtjes na.
Ja, wat betreft die schittering. Dat is moeilijk om dat helemaal te voorkomen.
Het beste is nog om gebruik te maken van een diffuser.
Ik maak veel gebruik van een ronde uitvouwbare diffuser van 1m in doorsnede.
Kwestie is om een heel lichte soort te vinden die toch voldoende licht doorlaat.
De mijne houdt nog iets teveel licht tegen en dan moet ik bijlichten met mijn ledlicht.GROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Comment
-
-
je hebt hier een natuurlijke reflectie, niks mis mee, een mooi plaatje... een goed wolkendek werkt ook als diffuser..
Comment
-
-
Prima foto hoor, weerspieglingen voorkomen bij dergelijke beestjes is moeilijk maar mogelijk, zelf vind ik het hier niet storen
Comment
Comment