Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
rups van de st -Jansvlinder
Collapse
X
-
-
Vooral de 2de spreekt mij aan, die vind ik bijzonder mooi met passende achtergrond.
Enkel gebruik jij steeds diezelfde kleuren zijnde wat ik zou noemen de typische Rosie kleuren: licht geel en licht groen. Ik zou eens proberen met iets donkerder maar minder geel en iets donkerder groen maar toch redelijk verzadigde kleuren.
De eerste is ook heel mooi en hier zitten de kleuren wel redelijk goed.Last edited by chrisvdv; 1 juli 2024, 19:10.
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk berichtVooral de 2de spreekt mij aan, die vind ik bijzonder mooi met passende achtergrond.
Enkel gebruik jij steeds diezelfde kleuren zijnde wat ik zou noemen de typische Rosie kleuren: licht geel en licht groen. Ik zou eens proberen met iets donkerder maar minder geel en iets donkerder groen maar toch redelijk verzadigde kleuren.
De eerste is ook heel mooi en hier zitten de kleuren wel redelijk goed.
deze foto's zijn genomen langs de kant van van een opkomend maisveld, met achtergrond heel egaal ,
Bedankt voor de tip, ik ga er extra op letten, zo leren we weer bijGROETJES ROSIE
Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55
Comment
-
-
Beide mooi waarbij ik bij compositie de voorkeur geef aan 2 en qua bg de voorkeur 1
Comment
Comment