Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

rups van de st -Jansvlinder

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] rups van de st -Jansvlinder



    GROETJES ROSIE
    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

  • #2
    Vooral de 2de spreekt mij aan, die vind ik bijzonder mooi met passende achtergrond.
    Enkel gebruik jij steeds diezelfde kleuren zijnde wat ik zou noemen de typische Rosie kleuren: licht geel en licht groen. Ik zou eens proberen met iets donkerder maar minder geel en iets donkerder groen maar toch redelijk verzadigde kleuren.
    De eerste is ook heel mooi en hier zitten de kleuren wel redelijk goed.
    Last edited by chrisvdv; 1 juli 2024, 18:10.

    Comment


    • #3
      beide mooi en goede compo...

      Comment


      • #4
        Rosie, wel mooie foto's maar geen rups van een sint-jansvlinder maar wel een rups van een sint-jakobsvlinder.
        Ik vind de eerste foto de mooiste maar de tweede is ook heel goed.

        Comment


        • #5
          Inderdaad van de sint-jakobsvlinder, een heel mooi nachtvlindertje vind ik zelf. Mooie foto's, voorkeur voor nummer 2.
          Canon EOS R7, Canon 100mm f2.8 macro, Canon EF-S 15-85mm, Canon EF 50mm 1.4, Tamron SP 150-600mm f/5.0-6.3

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
            Vooral de 2de spreekt mij aan, die vind ik bijzonder mooi met passende achtergrond.
            Enkel gebruik jij steeds diezelfde kleuren zijnde wat ik zou noemen de typische Rosie kleuren: licht geel en licht groen. Ik zou eens proberen met iets donkerder maar minder geel en iets donkerder groen maar toch redelijk verzadigde kleuren.
            De eerste is ook heel mooi en hier zitten de kleuren wel redelijk goed.
            Hey Chris, Ik denk te weten wat je bedoeld, ben er nog al is op gewezen, maar ik denk dat het meer in de bewerking gebeurd,
            deze foto's zijn genomen langs de kant van van een opkomend maisveld, met achtergrond heel egaal ,
            Bedankt voor de tip, ik ga er extra op letten, zo leren we weer bij
            GROETJES ROSIE
            Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
            panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

            Comment


            • #7
              Mooi, vooral de tweede kan me bekoren.
              Geyst

              Comment


              • #8
                Twee mooie. Lichte voorkeur voor nr. 2 omwille van de rustige achtergrond.

                Comment


                • #9
                  Beide mooi waarbij ik bij compositie de voorkeur geef aan 2 en qua bg de voorkeur 1

                  Comment

                  Working...
                  X