Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

zacht beginnen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Ik gaf zoals steeds een eerlijke mening ! op een forum die naam ook waardig is daar niks mis mee, wel integendeel !
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
      Ik gaf zoals steeds een eerlijke mening ! op een forum die naam ook waardig is daar niks mis mee, wel integendeel !
      Natuurlijk Frans, mag en moet je op een forum een eerlijke mening kunnen geven. Maar als ik mij elke week zit te ergeren over meerdere foto's in de HoF en me zit op te jagen, dan zou ik eerst eens bij mezelf gaan kijken of daar niks scheelt
      Xavier heeft het alleszins goed verwoord ,waarvoor dank. Laat ons het leuk en gezellig houden en plezier beleven aan onze hobby zonder onze kas op te vreten want, spikkesenior, dat is slecht voor de gezondheid...
      grt
      Gerrit
      Last edited by de Gerre; 12 januari 2024, 22:38.

Comment

Beste Gerrit, kijk eerst maar eens bij jezelf of er niks scheelt, wat een reactie !
        Ik ben niet perfect maar ik ken mijn hebbelijkheden wel !

Los daarvan: iedereen die een tijdje op BD zit weet langer dan vandaag dat de HoF stilaan meer en meer degenereert!
        Waar vroeger 7 op 10 beelden pasten in iets wat toch een beetje een uithangbord was voor BD is de verhouding nu ongeveer 3 op 10
        niet dat er geen goede beelden voorhanden zijn
        en niet dat men steeds dezelfde mensen moet nomineren, het geheel moet op iets trekken zodat de leden van deze gemeenschap zich niet naar buitenuit moeten schamen hier bij te horen.
        Misschien moet men de selectieprocedure en het selectiecommissie eens grondig herzien
        of moet HOF er nog uitzien zoals het er nu uitziet ?
        En ik weet ook dat het niet altijd de toppers zijn die een schouderklopje mogen krijgen

Maak er opnieuw iets beters van want met azijn vangt men geen vliegen.!

Last edited by Frakske; 13 januari 2024, 10:33.
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door de Gerre Bekijk bericht

Natuurlijk Frans, mag en moet je op een forum een eerlijke mening kunnen geven. Maar als ik mij elke week zit te ergeren over meerdere foto's in de HoF en me zit op te jagen, dan zou ik eerst eens bij mezelf gaan kijken of daar niks scheelt
          Xavier heeft het alleszins goed verwoord ,waarvoor dank. Laat ons het leuk en gezellig houden en plezier beleven aan onze hobby zonder onze kas op te vreten want, spikkesenior, dat is slecht voor de gezondheid...
          grt
          Gerrit
          Beste, U hoeft zich zeker geen zorgen te maken over mijn gezondheid en U hoeft zeker niet te denken dat er bij mij iets scheelt.... en ik kan maar matig een persoonlijke aanval smaken.... Feit is echter dat veel fotografen in het verleden veel hebben geleerd op BD door te kijken naar de goede fotos van de betere fotografen...die nu praktisch allemaal BD verlaten hebben. En dat zijn feiten ... en als ik me erger aan bepaalde zaken is dat mijn recht. Het zou ten andere veel mensen op BD sieren moesten ze voor zichzelf wat kritisch zijn... maar dat is waarschijnlijk te veel gevraagd...

Dit gezegd zijnde kan ik Frans maar enkel bijtreden dat heel het HoF gebeuren zou moeten worden herzien en daar is al meerdere malen op gewezen... maar blijkbaar wordt er niet geluisterd naar terechte kritische stemmen....

En plezier beleven aan een hobby doe ik meer dan eenderwie en zonder mijn kas op te vreten ... maar de waarheid heeft wel haar rechten... een forum zou toch moeten dienen om mensen te helpen zich te verbeteren of niet soms....
          nikon coolpix s9100

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
            Beste Gerrit, kijk eerst maar eens bij jezelf of er niks scheelt, wat een reactie !
            Ik ben niet perfect maar ik ken mijn hebbelijkheden wel !
            Frans, ik heb je een PB gestuurd

Comment

Gezien in de HoF.
              Proficiat!​
              groetjes, moniq (BD1321BE)

A picture paints a thousand words

Comment

Working...
              X