Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
zacht beginnen
Collapse
X
-
-
rustig en rustiek.mijn mening is altijd vrijblijvend en verbindt alleen mezelf.
nieuwe maand, nieuwe afbeeldingen
https://fotokringkerklommer.wordpress.com/fotos-cor/
-
Buiten de blauwe vegen bovenaan een mooi rustig beeld.BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jumpingjacquesflash Bekijk berichtBuiten de blauwe vegen bovenaan een mooi rustig beeld.Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/
Comment
-
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtHof of geen Hof ... voor mij doet dit plaatje het niet hoor Sien ... je hebt al veel betere beelden gepost die de Hof niet haalden ...
Maar ja we zullen moeten leren leven met al die goede fotografen die niet meer op BD zitten...
Gelukkig zijn er nog andere en betere internationale fora waar wel goede foto's terecht komen en waar ik me dan niet hoef "op te jagen".
Groeten
Spikkeseniornikon coolpix s9100
Comment
-
Beste vrienden, de mysterieuze redenen van jullie (on)genoegen staan allemaal opgesomd in dit topic.
De HOF is geen wedstrijd. Het is een persoonlijke selectie van een aantal leden van het Forum, die dan samengevoegd wordt door een eind-moderator. Dat de keuze bij de een en niet bij de andere in de smaak valt, is daarbij onvermijdelijk.
Blijft vooral genieten van wat voor elk van jullie een terechte keuze is en gunt iemand anders ook een wandelingetje in de HOF nu en dan.
Mijn beste wensen voor het Nieuwe Jaar, met veel HOF-plaatsjes voor elk van jullie.
XavierCanon R6 + 60D en enkele stukken glas (Ook een GSM...)
Sinds mijn pensioen, medewerker en nu ook bestuurslid.
Laat de commentaren maar komen.
- Likes 2
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door xaviermortsel Bekijk berichtBeste vrienden, de mysterieuze redenen van jullie (on)genoegen staan allemaal opgesomd in dit topic.
De HOF is geen wedstrijd. Het is een persoonlijke selectie van een aantal leden van het Forum, die dan samengevoegd wordt door een eind-moderator. Dat de keuze bij de een en niet bij de andere in de smaak valt, is daarbij onvermijdelijk.
Blijft vooral genieten van wat voor elk van jullie een terechte keuze is en gunt iemand anders ook een wandelingetje in de HOF nu en dan.
Mijn beste wensen voor het Nieuwe Jaar, met veel HOF-plaatsjes voor elk van jullie.
Xaviervriendelijke groeten, Sien
Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !
Comment
Comment