Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
paddokes +Update
Collapse
X
-
-
Awel, mijn goesting is het alleszins !
Ik ga wel voor de eerste : die heerlijke oranje vlek in de BG, net op de juiste plaats en de perfect geplaatste scherpte ! Mooi !
Bij de tweede ligt de scherpte op het steeltje van de paddo... vind ik in deze minder leuk kijken...
Greetz, Kariboe* Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
Euh... deze quotering is zeer subjectief !
-
De eerste is inderdaad de beste, de "colorbanding" buiten beschouwing gelaten. De tweede mist wat scherpte en de derde is iets verscherpt maar waarschijnlijk heb je het contrast ook wat verhoogt waardoor ie er minder aantrekkelijk uit ziet. De "colorbanding" is daardoor ook wat meer uitgesproken en minder mooi. Ik veronderstel toch niet dat je het jpg bestand niet nog een keer opslaat als jpg want dat kan ook de reden zijn van die colorbanding.
Comment
-
Hier ook een voorkeur voor de eerste.
De tweede mist de scherpte op de voorkant van het hoedje en dat kan je niet rechttrekken zoals je in nr 3 hebt geprobeerd.Mijn fotowebsite : www.filover.be
Comment
Comment