Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

paddokes +Update

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Oordeel] paddokes +Update

    Het geel in de bg zijn koraal zwammetjes, door dat ik speel met
    bladeren voor de lens en achter het onderwerk dan krijg je zachtere plaatje, ieder zijn goesting natuurlijk




    Tweede iets verscherpt of
    wil zeker leren, en het leren zien




    Last edited by rosie; 30 november 2023, 15:34. Reden: verscherpt
    GROETJES ROSIE
    Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
    panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

  • #2
    Awel, mijn goesting is het alleszins !
    Ik ga wel voor de eerste : die heerlijke oranje vlek in de BG, net op de juiste plaats en de perfect geplaatste scherpte ! Mooi !
    Bij de tweede ligt de scherpte op het steeltje van de paddo... vind ik in deze minder leuk kijken...

    Greetz, Kariboe
    * Eén duimpje -> ja hoor ** Twee duimpjes -> hee, bijzonder goed gezien, creatief ! *** Drie duimpjes -> aaargh, ik wou die zelf gemaakt hebben, respect !!!
    Euh... deze quotering is zeer subjectief !

    Comment


    • #3
      De eerste is inderdaad de beste, de "colorbanding" buiten beschouwing gelaten. De tweede mist wat scherpte en de derde is iets verscherpt maar waarschijnlijk heb je het contrast ook wat verhoogt waardoor ie er minder aantrekkelijk uit ziet. De "colorbanding" is daardoor ook wat meer uitgesproken en minder mooi. Ik veronderstel toch niet dat je het jpg bestand niet nog een keer opslaat als jpg want dat kan ook de reden zijn van die colorbanding.

      Comment


      • #4
        Ik vind de eerste ook de betere, scherpte zit goed en die poseert ook sierlijker
        De banding is idd jammer.
        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

        Comment


        • #5
          Hier ook een voorkeur voor de eerste.
          De tweede mist de scherpte op de voorkant van het hoedje en dat kan je niet rechttrekken zoals je in nr 3 hebt geprobeerd.
          Mijn fotowebsite : www.filover.be

          Comment

          Working...
          X