Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Kleine Distel
Collapse
X
-
Labels: Geen
- Likes 1
-
-
Mooie kleuren, top scherp en fijne achtergrond!BD0681BE -
Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk berichtDit is een hele mooie Patrick? Mooie kleuren op een hele zachte achtergrond + goeie scherpte.
Is dit 1 foto of een stack?groetjes, moniq (BD1321BE)
A picture paints a thousand words
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht
Helemaal mee eens.
Is dit 1 foto of een stack?
Dank u voor uw reactie.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk berichtMooie bewerking, je houdt wel van deze filter precies
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Patrick T Bekijk bericht
Dank u pholie voor uw opmerking, ik dacht dat het niemand zou zien, ik hou idd van deze filter maar werkt niet mee met alle foto's
Comment
-
-
Op het eerste gezicht alles ok maar ik heb hier toch een probleempje mee.
Door te stacken lijkt het in dit beeld dat alles in hetzelfde vlak ligt terwijl bij een distel alle bloempjes een beetje in het rond staan ten opzichte van de hoofdstengel.
Door het stacken komt hier alles schijnbaar in hetzelfde vlak te liggen waardoor het dieptezicht eigenlijk teniet gedaan wordt.
Voor een paddo of zo werkt dat stacken gewoonlijk zeer goed, voor een beeld als dit waar mijn geest de dieptewerking verwacht is het een te plat beeld geworden zo.
Bij een enkelvoudig onderwerp heb ik dat minder
De hele goegemeente mag daar anders over denken maar fotografie is veel meer dan scherpte alleen.
bedankt om te kijken of te reageren, frans !
- Likes 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtOp het eerste gezicht alles ok maar ik heb hier toch een probleempje mee.
Door te stacken lijkt het in dit beeld dat alles in hetzelfde vlak ligt terwijl bij een distel alle bloempjes een beetje in het rond staan ten opzichte van de hoofdstengel.
Door het stacken komt hier alles schijnbaar in hetzelfde vlak te liggen waardoor het dieptezicht eigenlijk teniet gedaan wordt.
Voor een paddo of zo werkt dat stacken gewoonlijk zeer goed, voor een beeld als dit waar mijn geest de dieptewerking verwacht is het een te plat beeld geworden zo.
De hele goegemeente mag daar anders over denken maar fotografie is veel meer dan scherpte alleen.
Maar hier kan ik het nog pruimen, maar voor mij zal dit nooit de nieuwe norm worden, dan kan ik zowel alles vectorieel achter mijn PC doen
Les coulerurs et les goûts, ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk berichtOp het eerste gezicht alles ok maar ik heb hier toch een probleempje mee.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht
De filter die hier gebruikt wordt werkt dit nog in de hand vind ik, vandaar mijn reactie dat het doet denken aan een plantenencyclopedie van de jaren 80, zonder foto's maar met allemaal tekeningen ;-)
Maar hier kan ik het nog pruimen, maar voor mij zal dit nooit de nieuwe norm worden, dan kan ik zowel alles vectorieel achter mijn PC doen
Les coulerurs et les goûts, ...
Het is ook niet mijn bedoeling dat dit een nieuwe norm word, ik vind het mooi ....
Comment
Comment