Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kleine Distel

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Kleine Distel

    http://Distel by Patrick, on Flickr

  • #2
    Dit is een hele mooie Patrick? Mooie kleuren op een hele zachte achtergrond + goeie scherpte.

    Comment


    • #3
      Super mooi, en die scherpte
      GROETJES ROSIE
      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

      Comment


      • #4
        Mooie kleuren, top scherp en fijne achtergrond!
        BD0681BE -
        Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

        Comment


        • #5
          Mooi in beeld gebracht

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door chrisvdv Bekijk bericht
            Dit is een hele mooie Patrick? Mooie kleuren op een hele zachte achtergrond + goeie scherpte.
            Helemaal mee eens.
            Is dit 1 foto of een stack?
            groetjes, moniq (BD1321BE)

            A picture paints a thousand words

            Comment


            • #7
              Ik ben het helemaal eens met mijn voorgangers

              Mvg Yves.
              What you see is what you get

              Comment


              • #8
                Mooie bewerking, je houdt wel van deze filter precies

                Comment


                • #9
                  Oorspronkelijk geplaatst door moniq Bekijk bericht

                  Helemaal mee eens.
                  Is dit 1 foto of een stack?
                  Iid moniq dit is een stack van 12 opnames, had dit vergeten te vermelden bij de foto.
                  Dank u voor uw reactie.

                  Comment


                  • #10
                    Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht
                    Mooie bewerking, je houdt wel van deze filter precies
                    Dank u pholie voor uw opmerking, ik dacht dat het niemand zou zien, ik hou idd van deze filter maar werkt niet mee met alle foto's

                    Comment


                    • #11
                      Oorspronkelijk geplaatst door Patrick T Bekijk bericht

                      Dank u pholie voor uw opmerking, ik dacht dat het niemand zou zien, ik hou idd van deze filter maar werkt niet mee met alle foto's
                      Aan mijn oog ontkom je niet , toch geslaagd. Doet me wat denken aan encyclopedie´s over planten van vroeger.

                      Comment


                      • #12
                        Op het eerste gezicht alles ok maar ik heb hier toch een probleempje mee.
                        Door te stacken lijkt het in dit beeld dat alles in hetzelfde vlak ligt terwijl bij een distel alle bloempjes een beetje in het rond staan ten opzichte van de hoofdstengel.
                        Door het stacken komt hier alles schijnbaar in hetzelfde vlak te liggen waardoor het dieptezicht eigenlijk teniet gedaan wordt.
                        Voor een paddo of zo werkt dat stacken gewoonlijk zeer goed, voor een beeld als dit waar mijn geest de dieptewerking verwacht is het een te plat beeld geworden zo.
                        Bij een enkelvoudig onderwerp heb ik dat minder
                        De hele goegemeente mag daar anders over denken maar fotografie is veel meer dan scherpte alleen.

                        bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                        Comment


                        • #13
                          Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                          Op het eerste gezicht alles ok maar ik heb hier toch een probleempje mee.
                          Door te stacken lijkt het in dit beeld dat alles in hetzelfde vlak ligt terwijl bij een distel alle bloempjes een beetje in het rond staan ten opzichte van de hoofdstengel.
                          Door het stacken komt hier alles schijnbaar in hetzelfde vlak te liggen waardoor het dieptezicht eigenlijk teniet gedaan wordt.
                          Voor een paddo of zo werkt dat stacken gewoonlijk zeer goed, voor een beeld als dit waar mijn geest de dieptewerking verwacht is het een te plat beeld geworden zo.
                          Bij een enkelvoudig onderwerp heb ik dat minder
                          De hele goegemeente mag daar anders over denken maar fotografie is veel meer dan scherpte alleen.
                          De filter die hier gebruikt wordt werkt dit nog in de hand vind ik, vandaar mijn reactie dat het doet denken aan een plantenencyclopedie van de jaren 80, zonder foto's maar met allemaal tekeningen ;-)
                          Maar hier kan ik het nog pruimen, maar voor mij zal dit nooit de nieuwe norm worden, dan kan ik zowel alles vectorieel achter mijn PC doen
                          Les coulerurs et les goûts, ...

                          Comment


                          • #14
                            Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
                            Op het eerste gezicht alles ok maar ik heb hier toch een probleempje mee.
                            Door te stacken lijkt het in dit beeld dat alles in hetzelfde vlak ligt terwijl bij een distel alle bloempjes een beetje in het rond staan ten opzichte van de hoofdstengel.
                            Door het stacken komt hier alles schijnbaar in hetzelfde vlak te liggen waardoor het dieptezicht eigenlijk teniet gedaan wordt.
                            Voor een paddo of zo werkt dat stacken gewoonlijk zeer goed, voor een beeld als dit waar mijn geest de dieptewerking verwacht is het een te plat beeld geworden zo.
                            Bij een enkelvoudig onderwerp heb ik dat minder
                            De hele goegemeente mag daar anders over denken maar fotografie is veel meer dan scherpte alleen.
                            Beste Frans,Het probleempje die u heeft is geen gevolg van het stacken , de distel bloemen stonden mooi op één rij, dus er was er geen diepte , en met f4 kreeg ik deze niet volledig scherp, vandaar de stack.

                            Comment


                            • #15
                              Oorspronkelijk geplaatst door pholie Bekijk bericht

                              De filter die hier gebruikt wordt werkt dit nog in de hand vind ik, vandaar mijn reactie dat het doet denken aan een plantenencyclopedie van de jaren 80, zonder foto's maar met allemaal tekeningen ;-)
                              Maar hier kan ik het nog pruimen, maar voor mij zal dit nooit de nieuwe norm worden, dan kan ik zowel alles vectorieel achter mijn PC doen
                              Les coulerurs et les goûts, ...
                              Merci monsieur pour votre réponse......
                              Het is ook niet mijn bedoeling dat dit een nieuwe norm word, ik vind het mooi ....

                              Comment

                              Working...
                              X