Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zwartsprietdikkopje

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [Showcase] Zwartsprietdikkopje

    Zwartsprietdikkopje.
    Klik op de foto voor vergroting.







    Deze keer in 1 keer gelukt om de foto op deze manier te posten.
    Indien iemand geïnteresseerd is hoe ik dit gedaan heb dan maak in een kleine handleiding.
    Hier afgebeeld op 1024 breedte; origineel (op Flickr) is 1800 pixels breed.
    Last edited by chrisvdv; 22 juli 2023, 18:25.

  • #2
    Zeer mooi werk, perfect in het vlak en neutrale achtergrond !

    PS: zie niet in wat je probleem was, vanuit Flickr posten is nu gewoon copy-paste.

    Comment


    • #3
      Heel knappe opname.
      Wat is de truc om vanuit Flicker dan te posten
      Groeten Andre

      Comment


      • #4
        Mooi

        Misschien klein beetje oplichten?

        Comment


        • #5
          Mooi beeld !
          Ik heb even getest en alleen width opgegeven, het resultaat is hetzelfde maar het is dus simpeler, je hoeft zelf niet te rekenen omdat de verhouding automatisch gerespecteerd wordt


          bedankt om te kijken of te reageren, frans !

          Comment


          • #6
            Oorspronkelijk geplaatst door palombian Bekijk bericht
            Zeer mooi werk, perfect in het vlak en neutrale achtergrond !

            PS: zie niet in wat je probleem was, vanuit Flickr posten is nu gewoon copy-paste.
            Bij mijn weten lukt dat niet om van de kleine versie naar de grote te gaan. Als je gewoon copy/paste doet vanuit Flickr dan blijft de foto dezelfde grootte.

            Comment


            • #7
              Oorspronkelijk geplaatst door Frakske Bekijk bericht
              Mooi beeld !
              Ik heb even getest en alleen width opgegeven, het resultaat is hetzelfde maar het is dus simpeler, je hoeft zelf niet te rekenen omdat de verhouding automatisch gerespecteerd wordt

              Bedankt voor de tip. Zal ik meenemen in mijn handleiding die ik zal maken. Lijkt mij een goede verbetering anders moet je het uitrekenen als je een rechthoekige foto wilt posten.

              Comment


              • #8
                Ziehier de kleine handleiding hoe ik het doe om van een foto op Flickr eerst de kleine versie te tonen en als je er op klikt dan pas de originele versie van Flickr ziet:



                Eerst kopieer je de url vanop Flickr.



                Vervolgens open je kladblok (of een andere editor) vanop je pc en plak je daar die url eerst (1). Daarna typ je de onderstaande regel in je editor beginnende met img2=json enz...
                Vergeet niet "width" aan te passen volgens de grootte dat je zelf wenst.



                De volgende stap is dat je 2 kopieert en plakt bij 3. Niet vergeten die schuine streep er bij te typen de eerste keer. De volgende keren zal het enkel de naam van het bestand zijn die je moet overzetten. Bij mij blijft de naam van de map ongewijzigd, dan moet je ook niet telkens dat extra teken er bij plakken.



                Voorlaatste stap is je kopieert 4.



                Open in BD een nieuw bericht of wijzigt een bericht. Klik in de tekstverwerker op 5 en plak 6.
                Bij mij staat er hier nog "height" maar volgens Frakske is dat niet nodig. De height wordt automatisch juist gezet.
                Graag even checken of dit daadwerkelijk wel werkt of nog moet aangepast worden.
                Last edited by chrisvdv; 20 juli 2023, 08:31.

                Comment


                • #9
                  Heel mooi in beeld gezet, fijne kleuren op een zachte achtergrond.
                  De sublieme details in de vergroting en zo scherp!!

                  Voor de uitleg, hoe je de URL plaatst, dat is andere koek.
                  Lijkt me niet evident en moeilijk te verstaan.
                  Zal het zeker eens uitproberen.

                  Bij een nieuwe database zou je verwachten dat je enkel de code zou moeten plakken en de software doet de rest. Niet dus. Eigenlijk een teleurstelling na het lange wachten.
                  BD0681BE -
                  Life is like a camera. Just focus on what’s important, capture the good times, develop from the negatives, and if things don’t turn out – take another shot. - Unknown

                  Comment


                  • #10
                    Dank vr de uitleg !
                    mijn website : klik

                    Comment


                    • #11
                      Schitterende foto, mooi scherp
                      Snap het niet, post ook wel mijn foto's langs Flickr, maar zo als jij het doet snap ik wel niet, bij mij misschien de leeftijd
                      GROETJES ROSIE
                      Door te fotograferen ben ik anders gaan zien
                      panasonic DMC FZ200+DMW-LG 55

                      Comment


                      • #12
                        Oei oei, dan wordt het moeilijk. Voor mij lijkt het poepsimpel maar zal waarschijnlijk zijn omdat ik computertechnieker ben en het gewoon ben om websites te maken met Joomla en Wordpress. Maar ja nu horen velen onder jullie het waarschijnlijk donderen in Keulen. Het gemakkelijkste was natuurlijk dat het gewoon automatisch ging zoals vroeger. 't Zal dan wachten zijn op een oplossing vanuit de organisatie, als die er al ooit komt tenminste. Nochtans lijkt het mij gemakkelijk voor de forum webmaster om de tekstverwerker te vervangen door een betere en uitgebreidere tekstverwerker met iets meer mogelijkheden.

                        Comment


                        • #13
                          staat er mooi en scherp op .

                          Comment


                          • #14
                            Wat de foto betreft :super!
                            vriendelijke groeten, Sien

                            Ik wil elke dag dat vandaag beter is dan gisteren !

                            Comment


                            • #15
                              Mooie egale achtergrond en veel detail in de vlinder , misschien nog dat kleine foutje wegwerken aan de top van de rechtervoelspriet.

                              Comment

                              Working...
                              X